tirsdag 9. november 2010

Flere kort


 Jeg elsker å lage disse type kortene, det er ikke for mye på de, heller 
ikke for lite:) Vintagebildene gjør jo sitt også:)

Grunnen til at jeg lager så mange kort nå om dagen, er
at Barnehagen Andersrød skal ha Åpen Julebarnehage lørdag
27.november(info kommer senere) og jeg skal da ha et 
julekortverksted for barna, samt selge mine egne kort!

Kjempespennede!
Dette er første gang jeg skal ut på det "åpne marked" med
kortene mine:)

Hjelpes...litt skummelt kjenner jeg.... :)
















Jeg lager gjerne kort på bestilling også om noen er interessert:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...