fredag 12. oktober 2012

Give away [Becksøndergaard]




AVSLUTTET



Hei!

Her kommer den fineste give away fra meg...



Sponset av¨Lille Interiør i Moss:)


Hva jeg synes om denne sjarmerende, lille butikken:
Lille Interiør er en nydelig interiørbutikk hvor atmosfære, miljø, trender og kundeservice går hånd i hånd.
Lille Interiør ligger idyllisk til ved kanalen i Moss, og du kan starte handleturen ved å snuse inn deilig sjøluft og nyte diverse utstillinger allerede utenfor dørterskelen:)

Har du ikke vært her ennå, er det bare å ta seg en tur. Vet ikke om du kan gå tomhendt derfra... ;)
.......

Jeg vil gi deg denne muligheten til  å
vinne en supertøff portemone fra Becksøndergaard (verdi 399,-)

Hvorfor?
Ingen spesiell grunn uten at jeg har lyst:)
Eller.... kanskje jeg kan feire at jeg har blogget akkurat i overkant 2 år, jeg har akkura nå 232 fine følgere og jeg synes at hver enste dag er gull og jeg gleder meg over hver dag som mamma, samboer og venn, søster og datter. Ja, hvorfor ikke.
Life is good:)




Becksøndergaard`s "Granny"...
Jeg liker alt ved den.
fargen... navy blue....rålekker:)
Fasongen.
Innsiden...nydelig stoff i gammelrosa med sorte prikker!
...og mange rom til både sedler, mynt og kort:)
Prakisk, vettu:)

Alt du trenger å gjøre er:

Kommentere på innlegget 1 lodd
Legge deg til som følger av "JannePannes" 1 lodd
Like Lille Interiør på Facebook, klikk HER 2 lodd

Vil du linke denne give awayen til din egen blogg, bruk øverste bilde og legg den på sidebaren din:)
Gir 2 lodd ekstra;))

Husk å skrive hvor mange lodd du tar!
Har du ikke blogg, skriver du bare navnet ditt og mailadressen din:)

Sjekk hvor fin:)))


Håper du har det bra, god klem fra Janne:))

133 kommentarer:

  1. Så flott premie! Har alltid en god grunn til å feire litt;-) Trekker fire lykkelodd!

    SvarSlett
  2. Dette hadde passet perfekt må vite...går og leter etter ny pung men har ikke funnet "it" enda!! Granny'n er jo skjøn og kunne være et fint alternativ:)))
    Så herlig å lese så fornøyd du er om dagen,blir jo glad jeg også...herlig smitteeffekt!!!
    Life is good - god helg!
    Prøver lykken med tre lodd!!
    Toveklem:)

    SvarSlett
  3. Hei skjønne deg:)
    Så herlige giveaway,synest du har god grunn til å feire eg med så flott blogg og mange fine følgere og alt annet som er positivt:)
    Eg tar 4 lodd eg,kjempeflott premie!
    Ei nydelig helg til deg!
    Klem fra lillian

    SvarSlett
  4. Hei !
    Eg blir gjerne med i trekninga di. Den finaste premien :)
    Satsar stort og trekker 6 lodd ;)
    Goooood helg !

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  5. Hei, Janne !
    Deltar gjerne her og på bloggtreffet .
    Liker både her og der fra før, og da blir det vel 4 lodd på meg.
    Den fineste helgen til deg og dine <3

    Nann Karin

    SvarSlett
  6. Livet er nok til å feire vet du :)
    Ha en flott helg!

    Carpe diem, 2 små lykkelodd.

    Klem

    SvarSlett
  7. Herlig!
    Trekker 4 lykke lodd :)
    Tvi tvi og god helg til deg!

    SvarSlett
  8. Heisann. Gratulere med "bursdag" - ser vi begynte nogenlunde likt..
    Jeg prøver lykken med full pott * 6 lodd* jeg må selvsagt følge Lille Interiør, slik at jeg er oppdatert på hva jeg har i vente i november.
    Ønsker deg ei flott helg.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  9. Helt herlig !!
    4 lodd til meg takk.
    Riktig god høsthelg til deg .
    klem fra Anne

    SvarSlett
  10. hilde.gunderstuen@hotmail.com13. oktober 2012 kl. 00:30

    Fin fin! :-)
    Ett lodd på meg, takk! :-)

    SvarSlett
  11. Hei! Trekker fire lodd jeg :-) Er så glad i Lille Interiør, går aldri tomhendt derfra:-)
    Ha en fortsatt fin fredagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  12. eg slår på stortrommen og satser 6 lodd :D

    SvarSlett
  13. oi...den var fin, så her må jeg melde meg på!
    3 lodd til meg.
    hilsen Monica
    mo-skog(at)online.no

    SvarSlett
  14. JEg vil gjerne ta et lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  15. Så bra :) 4 lodd til Hilde Marie :)

    SvarSlett
  16. Da blir det 6 lykkelodd på meg.
    Klem Inger

    SvarSlett
  17. 1 lodd - håper det holder:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  18. Skjønneste portemonéen:)

    Jeg er ikke på FB men kommenterer, følger og linker og trekker 4 lodd.
    Og krysser fingrene!

    God helg til deg,
    og god klem:)

    SvarSlett
  19. 1 lodd på meg:)
    God høst!

    -Ida Johanne-
    ida_jc@hotmail.com

    SvarSlett
  20. Fiiin <3 prøver lykken med 3 lodd :)

    Hilsen Camilla

    camillakarlsen78@yahoo.com

    SvarSlett
  21. Jeg har samlet sammen 4 poeng, og håper å samle sammen mine penger i verdens skjønneste premie!

    Hilsen monsrud@hotmail.no

    SvarSlett
  22. Hei!
    Jeg deltar gjerne her med 4 lodd.
    Ha en fin helg:)
    Hilsen
    Edyta (edytaaa.d@gmail.com)

    SvarSlett
  23. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  24. Bare råfin;)
    4 lodd til meg
    og
    God lørdag til deg;)

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  25. Den var såååååååå fin i blått ... satser på vinneerloddet jeg ...

    SvarSlett
  26. Prøver meg med 1 lodd! :)

    ceejay85@live.no

    SvarSlett
  27. ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥
    Jeg prøver lykken,
    Portomone'en fra becksøndergaard er bare
    kjempe søt :) Jeg trekker 4 lodd.
    Følger bloggen
    Liker på facebook & Kommentar.
    Krysser fingrene og håper.
    Ønsker deg og dine en kjempe fin helg.
    Stor hilsen fra Monica Karin
    canim_monica@hotmail.com
    ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥ ♥༺♥༻♥

    SvarSlett
  28. Så lekker den er.
    Jeg satser ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  29. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  30. Lekker ja! Tar 4 lodd og håper jeg vinner;)
    FIIIIN lørdag kveld til deg:)
    klem

    SvarSlett
  31. Snille du :)
    Nydelig premie!
    Vil gjerne ha to lodd :)
    Ha en fortsatt god helg!
    Klemklem :)

    SvarSlett
  32. Så nydelig :) Fire lykkelodd ble det på meg da :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  33. Så nydelig ღ
    Ja jeg vil gjerne
    være med på din
    giveaway :)
    Gratulerer så mye
    med besøkstall ღ
    2 lodd på meg
    Følger og kommentar
    Klem fra Mette :)

    SvarSlett
  34. ♥༻♥ Blir veldig gjerne med i trekningen om den tøffe
    potemone og takker ja til 4 stk lodd ♥༻♥
    Ha en fin søndag! ♥༻♥

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  35. Fan av Lille Interiør på FB, og for en skjønn pung!
    Setter postkassa litt på gløtt utafor, smil?
    Håper samtidig på 3 lodd!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  36. Nydelig! Jeg blir gjerne med. :) 4 lodd på meg.

    SvarSlett
  37. Jeg blir med på fire lodd.
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  38. Heisann!
    Jeg slår til med hele 4 lodd!
    Mvh Camilla, toyotacrown (ætt) hotmail.com

    SvarSlett
  39. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd!! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  40. Jeg er med, tar 3 lodd

    Lisbeth N
    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  41. 1 lodd på meg :)
    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  42. Disse er så søte, så jeg vil gjerne være med med 4 lodd. :)

    SvarSlett
  43. Hei kjære deg - innom etter en lang bloggpause, og skulle i grunn bare si hei og ønske deg en fin uke jeg - men vips, så var det en giveaway jeg ramlet midt oppi ;) hehe...så her er jeg med, absolutt. 2 lodd blir det bare - følger og kommentar. Håper - for denne var så utrolig fin. Og du er så fin og god som lager en sånn giveaway - helt uten grunn...vel, fornøyd med livet er vel i grunn en god grunn nok ;)) klem til deg - og GOD uke

    SvarSlett
  44. Da blir det fire lodd!
    Ole-Martin
    olejen(ætt)live.no

    SvarSlett
  45. trekk eit lykkelodd ! NYDELIG :)
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  46. Jeg blir veldig gjerne med på6 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  47. Så fin portemonnè. Jeg blir med og tar 4 lodd!
    Heia Moss!! :))

    Klem Tessa

    SvarSlett
  48. Ååå, den var fin!! Jeg tar tre lodd jeg, takk :-)

    Ha en herlig dag!

    SvarSlett
  49. Fire lodd på meg. Hilsen Grethe

    SvarSlett
  50. Hei!
    Jeg tar gjerne 1 lodd :)

    i_sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  51. 2 lodder! Liker og kommenterer! Ha en finfin kveld!

    SvarSlett
  52. 3 lodd på meg :) Den var nydelig, hadde passet superbra i vesken min ;)

    Jeg har Give Away på min blogg nå, hvor du kan vinne 2 krus fra Wik & Walsøe, hyggelig om du vil delta :)

    Ha en fortsatt fin uke:)
    Klemmer
    -Interiorblogg by Anita.

    SvarSlett
  53. Tar et lodd :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  54. 1 lodd på meg! Nydelig var den :-) iselin_solheim@hotmail.com

    SvarSlett
  55. Flott giveaway! Og (igjen) gratulerer med dine 2 år!:)
    Har vært kjempemoro å følge deg fra starten:)
    Det blir 4 lodd på meg..
    Ha en fin kveld og god fredag!
    Klemmer fra Janne

    SvarSlett
  56. Åh, for en vakker liten sak :)
    Jeg vil veldig gjerne være med!
    Jeg liker facebooksiden og tar 3 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  57. Hej. Jeg snupper tre lodder for kommentar og link fra min blog.
    God weekend
    Klem fra Anna Berit

    SvarSlett
  58. Nydelig gave og nydelig blogg! Tar 3 lodd og ønsker deg god helg! :-)

    SvarSlett
  59. Fine Granny! Jeg tar 6 lodd og krysser fingrene! :)
    LenaE

    SvarSlett
  60. Satser på gull loddet, 1 på meg;) Hipp hurra for give away! ingvild2006@gmail.com

    SvarSlett
  61. 4 lodd :) delte på fb og men d gir vel ingen ekstra lodd. Krysser no fingrene^^

    mvh Janne Kari

    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  62. 4 lykkelodd på meg (alt unntatt sidebar)

    Krysser fingrene!

    Klem

    SvarSlett
  63. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  64. så fin!!! blir med;) 3lodd. mvh.turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  65. Hei:)Så utrolig lekker pengepung!:))Tar full pott med 6 lodd og håper på det beste:)
    klem kathrin

    SvarSlett
  66. 4 lodd på meg! denne var nyyyyyyydelig! <3 jeg elsker fargen ^^

    marielle.michaelsen@gmail.com

    SvarSlett
  67. Hei, jeg vil gjerne være med og tar fire lodd :) margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  68. Åh den var lekker!
    Jeg trenger sårt en ny pengepung så vil gjerne være med i trekningen ;)
    Trekker 6 lodd ;)
    Blir kjempeglad hvis du vil bli med på mine 4 give aways også :)
    Klem Anette

    SvarSlett
  69. Den er så FIN!!
    Jeg blir med og trekker FULL pott:))

    Så hyggelig med en slik fering:)

    SvarSlett
  70. Jeg blir gjerne med☺
    1 lodd til meg da ☺ Håper du får en fin helg! klemmer fra Nina

    SvarSlett
  71. Den var kjempefin :D
    1 lykkelodd trekkes her, hanneob@live.no

    SvarSlett
  72. full pott med lodd på meg:)
    Tvi tvi;);)
    Ha en herlig søndag.

    Anine

    SvarSlett
  73. 6 lodd:)
    Linket på facebook, likt, følger og kommentert:D

    -Christine

    (christineen7@gmail.com

    SvarSlett
  74. Hei, 2 lodd til meg - takk.Liker deg på FB. Klem fra Kristin i Valdres

    SvarSlett
  75. Jeg tar 1 lodd.

    Marie Elise
    Hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  76. Ønsker gjerne å bli med på din kjempe fine Give Away :)

    6 Lodd på meg :)
    kommentar, følger,liker på facebook og lagd blogg-innlegg.
    http://sharmi.blogg.no/1351630447_vinn.html

    Mvh Veronica Holmøyvik,
    babypoh@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Ett lykke lodd til meg, den var nydelig :)

    http://wendysinfamilie.blogg.no

    SvarSlett
  78. Kjempeflott premie! Jeg vil veldig gjerne være med! Tar 4 lodd og krysser fingre og tær :-)
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  79. Jeg tar 4 lodd :)

    Hilsen Katrine Helle
    katrine_helle_8@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Hei!
    For en flott give away!! Jeg tar 4 lodd☺
    Klem fra Livy

    SvarSlett
  81. Den var bare helt nydelig. 1 lodd på meg.

    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Mvh Andrea

    SvarSlett
  82. Hei! Den var nydelig! 1 lodd på meg:)
    vesletunmail@gmail.com

    SvarSlett
  83. Jeg vil være med og tar 2 lodd. Krysser fingrene for denne fine premien.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  84. Jeg har helt glemt å melde meg på =D
    Jeg tar full pott jeg, 6 lodd.
    Klemmer

    SvarSlett
  85. Jeg vil gjerne prøve lykken med 1 lodd:)

    Hilsen Jeanette

    jeanette@grimsmo.com

    SvarSlett
  86. Den rosa pengepungen var jo bare supersøt, så da vil jeg selvfølgelig være med på trekningen.
    Så da blir det 2 skt vinnerlodd på meg.

    Fortsatt god helg!

    SvarSlett
  87. Så fin denne var! Jeg tar gjerne 4 lykkelodd.

    SvarSlett
  88. Den var kjempe fin! :-)
    Tar to lodd og krysser fingrene.

    Bli gjerne med på min giveaway også. :-)

    God søndag
    Klem Miriam

    SvarSlett
  89. Prøver lykken med to lodd :)

    SvarSlett
  90. Så fiiiiiin! Jeg er med på 3 lodd! Kommenterer og linker!:) Har give away inne hos meg og;)

    SvarSlett
  91. Den var ordentlig søt, jeg blir med og tar full pott med 8 lodd =)
    ♥Anne Marie

    SvarSlett
  92. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååååååååååååååååååååå, den er jo bare sååååååååååååååååååååååååå kul:)))

    4 hærlige lodd flyr min vei:)))
    *Kommentere på innlegget 1 lodd
    *Følger av "JannePannes" 1 lodd
    *Like Lille Interiør på Facebook, klikk HER 2 lodd

    Mvh
    Merete Svartis Ludviksen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  93. jeg tar gjerne et lodd :)

    elisabethbergstol@hotmail.com

    SvarSlett
  94. Heia
    SUKK, JEG HAR FALT PLADASK !!!
    Jeg vil på ingen måte trygle...., men i rekken av alle andre prøver jeg meg med 4 lodd.'
    FOR EN PENGEPUNG!
    Klemz

    SvarSlett
  95. Jeg er følger så da prøver jeg lykken med to lodd! :)
    Klem fra Carina

    SvarSlett
  96. 6 lodd på meg!
    Hilsen Anna Jenssen
    anna.pinki@gmail.com

    SvarSlett
  97. Denne lommeboken står høyt på ønskelista.
    Prøver lykken med 4 lodd (følger + link)
    Ha en fortsatt fin søndag :)

    SvarSlett
  98. Flott giveaway og blogg :)
    Trekker 1 lykkelodd :)

    Cecilie (innorth.blogg@hotmail.com)

    SvarSlett
  99. Wow, fin premie! Jeg prøver meg med 1 lykkelodd :-)

    SvarSlett
  100. Lekker pung - det har jeg lyst å være med på.
    Har desverre ikke blogg, men har lagt deg til på blogglista mi ;) og liker
    på face - så da blir det vell 4 lodd på meg

    hjertelig hilsen fra Tone ( tonemat@live.no )

    SvarSlett
  101. Hei, nydelig farge, ønsker...Jeg prøver lykken med ett lodd.

    Hilsen kaaren@online.no

    SvarSlett
  102. 4 lykkelodd :)
    tina.triger@live.com

    SvarSlett
  103. Prøver meg med 4 flotte lodd, kommentar, følger og linker. Må linke i kveld da jeg nå er på vei til kurs med jobb og bare har mobilen:-).
    Jeg har også en giveaway gående, kanskje du vil trekke noen lodd?
    Fin dag til deg, klem

    SvarSlett
  104. Hei,denne pungen hadde passet veldig, veldig
    godt i veska mi, og prøver meg med et lodd...
    Mvh Bodil

    bodilmyrseth@hotmail.com

    SvarSlett
  105. Vil veldig,veldig gjerne være med - krysser fingrene :)

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett
  106. hiver meg på i siste liten, for denne var super søt!
    nydelig blogg har du også!
    to lodd til emg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  107. Nydelig portemonè !!

    Jeg vil gjerne være med og prøver lykken med 4 lodd :)
    Kommentar
    Ny Følger :)
    Liker på FB

    Klem Heidi

    SvarSlett
  108. trekk eit lykkelodd :)
    tvi-tvi !
    rossland84@yahoo.no

    SvarSlett
  109. I want to try with 5 lodd too:) Like Lille Interiør on Facebook as Anna Moses and your banner is on my blog too:)
    http://mothersmornings.blogspot.ru/

    SvarSlett
  110. Satser på at jeg har en winning weekend,begynner her med deg og prøver lykken på den nydelige pungen,så får vi ta lott og V75 i morgen...en av delene mååå vel slå til???;)
    Toveklem....3 lodd forresten!

    SvarSlett
  111. Jeg vil gjerne være med med 4 lodd :)

    Mvh
    Hege
    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  112. Hei, denne trenger jeg. Min lommebok er full av hull hvor hver en mynt faller bort. Tre lodd på meg:)

    lise@dirtytricksracing.net

    SvarSlett
  113. Så flott! 2 lodd på meg takk!

    Turid

    SvarSlett
  114. Veldig fin premie:)
    Ønsker deg og dine en fin fin førjulstid!

    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  115. Beautiful ♥ ♥ ♥ I hope for the best.
    6 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  116. Superfin!!
    2 LYKKElodd til meg.
    Klem Monica:)

    SvarSlett
  117. hello!
    I want to play with you...please enter my name....
    2 lodd > I post in my sidebar!
    1 lodd: follower
    1 lodd : komment
    4 lodd
    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  118. Har gjort alt unntatt at jeg ikke har blogg.
    Det skulle vel bli 4 lykkelodd på meg da!
    Veldig søt premie du har!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  119. Jeg hiver meg med i siste liten...allerede følger hos deg også :)
    Klem Line

    SvarSlett
  120. Hei På deg :o)
    Jeg vil gjerne bli med på din flotte give away, og jeg trekker 4 lodd :O)
    Krysser fingrene...

    Lille interiør en en flott liten butikk, gleder med masse til dette fine bloggtreffet du har fått til ;O)
    Vært veldig stille fra meg på bloggsiden, trenger litt inspirasjon, gleder meg :O)
    See You....

    SvarSlett
  121. Følger og liker, 3 lodd på meg ! :)

    SvarSlett
  122. Tre lodd på meg
    Krysser fingre :-)

    SvarSlett
  123. Jeg benytter sjansen til å hive meg med i trekningen dini siste liten... Trekker 2 håpefulle lodd,og håper på litt vinnerlykke!! Ha en fin søndagskveld!!! Klem Ruth

    SvarSlett
  124. Krysser fingrene og trekker meg 4 lodd.

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  125. Kjempefin premie!Hiver meg med i siste liten og satser på et vinnerlodd.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...