fredag 13. juli 2012

Angelwings, blue door



Åh, jeg digger denne....
Den er så innmari fiiiiin!
Falt for den med det samme jeg så den <3
Englevinge laget av ståltråd, knapper, og metall.
Perfekt.




Akkurat nå henger den på den gamle døra i stua.
En gammel blå dør fra kjelleren.
Henger fint der, ikke sant?:)
Etterhvert skal den opp på jenterommet.
På døra...over senga...kanskje?:)

Kjøp hos Lille Interiør

Tusen takk for fine kommentarer fra dere, gleder meg over hver eneste en:)

Og du?


Klikk deg inn her for å vinne velduftende produkter fra Durance, sponset av 



Klem til deg:)
I kveld blir det tid til en bloggerunde, gleder meg til å hilse på deg:)
....OG bilder av puter jeg har sydd på bestilling!
ReDesign og NyDesign av JannePannes.

4 kommentarer:

  1. Så herlige bilder og nydelig blåfarge på den døra der:) LIKER!!
    Ønsker deg en fin kveld skjønne deg;)
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Nydelige englevinger!
    De var bare helt herlige :)
    Gleder meg til å se putene du har sydd:)
    Ha en herlig kveld!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  3. Vingene var skjønne, og døra fikk jeg litt ekstra hjertebank av - den var bare vakker.
    Og jeg gleder meg også til å se putene du har sydd:)

    Når det gjelder bildene med fly på så har de blitt redigert med en action i PhotoShop.
    Jeg skulle egentlig bare ha polaroid-rammer men så ble det automatisk lagt til et filter også. Er enig med deg at det minner om instagram.

    Ha en fin kveld og ei god helg.
    Klem
    Hanne:)

    SvarSlett
  4. Den var bare rett og slett nydelig!! Vil ha!
    Også så fint den hang på den nydelige blå døra! Vil ha den også... "smilefjes"

    God helg til deg!

    Klem Turid

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...