lørdag 19. mars 2011

Gammelt vindu, "ny" ramme!

God lørdag, og hei på deg! :)
I dag er det helt nydelig ute, sooool:)

Tenkte jeg ville vise dere et eksempel på en ferdig ramme av et gammelt vindu, siden mitt ennå ikke er klart...;)

Dette er en utrolig morsom måte å lage noe eget og kreativt på, samtidig som det blir mer personlig.


     
 detaljer fra rammen...

Haspene er forsatt på, en veldig artig detalj.


Ferdig resultat, kjempefint. Røft og stilig.


Her er min, fortsatt uferdig.(dette bildet er fra tidlig stadium, nettopp kjøpt. Nå er det jo ferdig pusset, nye glasser er bestilt etc.)Nå mangler jeg bare paspartout til hvert enkelt vindusglass, og de skal passe også. Tenkte jeg skulle kjøpe de litt mindre enn det glassene er, og heller putte hvit kartong bak. 


Ha en nydelig dag, nå skal sola nytes!

:)

1 kommentar:

  1. KJEMPE fint! Sånn har jeg lyst til å gjøre også! MÅ bare finne meg ett gammelt vindu først, og syns ikke det er LETT!

    legger meg til deg jeg og titter snart innom igjen!
    Velkommen til meg på besøk også!

    klem klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...