torsdag 16. september 2010

Hvorfor ikke? :)


Har egentlig tenkt tanken lenge, å opprette en blogg... så- her er den altså. Jeg er en kreativ person, og denne bloggen vil jeg bruke til å vise frem noe av det jeg lager. I går kveld fikk jeg "ånden" over meg, og sydde denne kjolen i lilla. Ble ganske så fornøyd selv! :) Første kjolen jeg syr av fleece-enkelt og moro!

Til søndagen som kommer nå, skal vi ha dåp for minstemann, gleder meg! Jeg skal dekke bord, lage blomsterdekorasjoner etc. Bilder kommer senere:)

1 kommentar:

  1. Så morro Janne! Gratulerer med blogg! Her skal jeg følge med!

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...