fredag 17. juni 2011

En herlig give away hos meg:)



Jeg kunne ikke vente lenger...  ;)

Jeg kjører i gang min lenge planlagte Give away i dag:)
Jeg lager denne gibort premien grunnet at jeg setter så stor pris på DERE, og at dere fantastiske lesere leser MIN blogg!
Takk også for alle herlige kommentarer, jeg blir så glad!

*SMILER  STOORT*

Jeg startet opp september i fjor og synes tittertallene er mange...Utrolig gøy! 
Telleren nærmer seg hele 10 000 "hits" og det er ene og alene takket være DEG:)

Ellers så er det grunn til å feire litt er også for at sommeren har kommet, det er varmere i været, blomstene viser seg fra sin beste side akkurat nå og at roser er røde og fioler er blå! 
:))

Den uskrevne bloggregel her inne ved en give away kommer her:

1. lodd ved kommentar
2. lodd ved å kommentere og legge deg til som følger (er du følger allerede, får du automatisk 1. lodd.)
3. lodd ved å kommentere, følge og linke denne gibort premien på din egen blogg. Bruk det øverste bildet. Link kan du kopiere HER

(Skriv hvor mange lodd du får i kommentarfeltet)


Til de av dere som IKKE har blogg, men allikevel vil være med? Fortvil ikke:  legg igjen din mailadr. i kommentarfeltet, så er du velkommen til å delta:)

Premier:



Velg et av disse tre mønstrene over, så skal jeg lage en klemmepung til deg:)
Hvordan klemmepungene ser ut, se på høyresiden av bloggen min.





 Nydelig og sjarmerende ramme i tre fra Kremmerhuset:)




 En herlig, søt vase fra Dorothea, babyrosa.




Knotter fra Kremmerhuset, 2 stk.



Bokstaven "H" i stoff fra Kremmerhuset.



Deilige duftoljer fra Kremmerhuset, 2.s tk.
(glemte å ta disse småtassene med på hovedbildet, men de er med!)


Velkommen til å delta!

Goklem fra Janne:)

59 kommentarer:

  1. Så flotte premier, Janne og grattis m snart 10.000 treff.
    Jeg tar 2 lodd, får ikke linka fra mobil, så kommentar+ følger
    Klem Bodil

    SvarSlett
  2. Hei
    Kjempefine premiar :))
    Eg tek gjerne 2 lodd i trekninga di, tusen takk :)
    Ha ein fortsatt fin dag, Janne :)

    Mvh
    Jannemor

    SvarSlett
  3. Hei! Så fin premie!! Jeg er med, 3 lodd på meg!
    God helg!!

    Klem fra Sigrid :)

    SvarSlett
  4. Flotte premier! Blir gjerne med i trekningen jeg - og følger er jeg jo allerede! :)

    Klem

    SvarSlett
  5. Hei Janne! Så herlig å følge bloggen din og se at kreativiteten blomstrer og livet smiler til deg flinke, søte du! :D

    Gratis stæsj sier du? Jeg slenger meg på :) To lodd ;)

    SvarSlett
  6. Følger og kommenterer - 2 lodd
    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  7. Du har en utrolig flott blogg! Og det var jo en kjempefin giveaway:) Jeg tar to lodd og følger spent med:)


    Cammi(cammii85@gmail.com)

    SvarSlett
  8. Ligger en kommentar, er allerede fast læser og linker på min blog..

    SvarSlett
  9. Dette må jeg være med på. Fine premier. 2 lodd på meg.

    Ha en super lørdagskveld.

    Klem

    SvarSlett
  10. Hejsa :)

    Jeg vil meget gerne deltage i din flotte Give Away med hele 3 lodder - krydser fingre for at jeg må vinde ;)

    Venlige blog-hilsener fra Michelle.

    SvarSlett
  11. Hei Janne

    Flott give away:) Jeg er med og tar 3 lodd:)

    Klem Janne

    SvarSlett
  12. Hei hei!

    Jeg vil gjerne være med, og sier tusen takk for 2 lodd! :o)

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei hei.
    Åh her må jeg slenge meg på give awayen:)
    1 lodd fra meg snupp:)
    Klemmepungen din er jo et must;) hi hi
    Klem fra Christine.

    christinethoring @hotmail .com

    SvarSlett
  14. Så flott giveaway, jeg legger meg til som følger. 2 lodd til meg!!
    Ha en flott søndag!

    Kathrine

    SvarSlett
  15. Jeg tar tre lodd jeg! Så fine premier da gitt, håper jeg vinner! ;o)

    Ser ut som mitt kommntarproblem også er fikset, det passet jo bra!
    Tusen takk for alle kommentarer fra deg, jeg setter stor pris på de!

    Klem

    SvarSlett
  16. Jeg er med. 3 lodd på meg :O) Herlig premie!

    Klem

    SvarSlett
  17. 1 lodd, og flotters premie!

    SvarSlett
  18. Så fine premier du har, og ikke minst fin blogg. Jeg er med. To lodd til meg ;)

    SvarSlett
  19. Flott blogg å flotte premier!! JEg vil gjerne ha 1 lodd i trekningen din :)
    MVh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  20. Hei på deg:O)
    Jeg blir med på 3 lodd, kjempe fine premier du har.
    Ha en fin kveld
    Nina

    SvarSlett
  21. Jeg ønsker å delta med ett lodd i det fine lotteriet ditt. Klemmepungen ønskes i stoffet i midten på bildet. anikris3@online.no

    SvarSlett
  22. For en flott blogg! Og herlig giwe away som jeg gjerne blir med på! :) 3 lodd på meg, og jeg velger det første stoffet.
    Ha en flott uke! :)
    Jeg har også giwe away! Sleng deg gjerne på! :)

    SvarSlett
  23. Så flotte premier :D
    Tar du kjekke lodd, og krysser fingrene ;)

    SvarSlett
  24. Hei!
    Jeg blir med, 1 lodd :)

    SvarSlett
  25. Heisann ;o)
    Nydelige premier ;o))
    2 lodd for meg ;o))

    STOR klem Elisabeth ;)))

    SvarSlett
  26. Heisann :))
    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd

    Mvh Kristin
    kristtoe@online.no

    SvarSlett
  27. Å, vilka fina priser! Jag tar mer än gärna en två lotter för jag har satt mig som följare också. Det är tänkt att jag ska starta en blogg snart men än har det bara krånglat.

    nettan.klar@gmail.com

    SvarSlett
  28. Hei, så fine ting :)
    Jeg tar to lodd!
    abelone.eiklid@gmail.com

    SvarSlett
  29. ✿ Vil gjerne være med og takker ja til 2 stk lodd.
    Kommenterer og følger deg ✿

    Ha en riktig GOD HELG!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  30. Heihei!
    Blir med og prøver å snappe vinnerloddet ;)

    Klem Anette

    SvarSlett
  31. Jeg er med på 3 lodder. :)
    Har linket til dig på min give-away side.

    SvarSlett
  32. For en herlige gi-bort!
    jeg blir med og tar to lodd.

    Og glad for å ha funnet bloggen din via Mrs.Hardy :)

    Klem,
    Signe

    SvarSlett
  33. Ett lodd på meg :)

    Klem fra Therese

    SvarSlett
  34. Glemte mailadressen; du vet... Skravle.... ;)

    Klem fra Therese

    SvarSlett
  35. Hei, har veeldig lyst på den babyrosa vasen fra Dorothea! Derfor har jeg nå tatt 3 lodd, inkl. legge meg til som følger og linket fra min egen blogg ;)

    SvarSlett
  36. Stor tillykke med de mange hits, det er også en skøn blog du har.

    og sikke en fin give away du har lavet, er helt forelsket i den lille buttede vase :) den er bare sød.

    jeg vil meget gerne deltage med 3 lodder

    Kh Sara

    SvarSlett
  37. Fantastisk dejlig blog du har.

    2 lodder til mig, og glæder mig til at følge dig.

    SvarSlett
  38. Hei!
    Så herlig blogg du har. Jeg vil gjerne følge deg. (PS: Du er velkommen hos meg også...)
    Fine giveaway gaver. Liker spesielt godt bokstaven. H for Hannah, som er min lille prinsesse. Har linket inne hos meg (www.sorlandssjarm.blogspot.com) og tar altså 3 lodd. Hurra!
    Sommerklem fra Veronica
    Får ikke til å kommentere med egen konto i dag...

    SvarSlett
  39. så fin give away:) Jeg vil gjerne være med og tar 2 lodd:)

    SvarSlett
  40. Jeg deltar med 1 lodd :D Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  41. 1 lodd!
    Men er du sikker at du vil gi bort en slik overdådig gave...!?

    Bentemor, netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  42. Klemmepung av det midterste stoffet, ramme eller knotter - åh, så flott det ville vært å vinne noe av det:-)Jeg tar 1 lodd.

    LYKKE til med bloggen, og god sommer!

    Klem fra Camilla
    privatrett(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  43. Oy så fin en give away og så kreativ du er -s- Jeg hopper med, med 2 lodder :o) Hilsen Heidi Clara

    SvarSlett
  44. Da trekker jeg 3 lodd :)
    Klem Lene
    http://nesheimensblogg.blogspot.com/

    SvarSlett
  45. Jeg blir gjerne med og tar 3 lykkelodd. Gleder meg til å følge deg videre!

    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2011/07/giveaway-hos-jannepanne.html

    Sommerklem

    PS: Bli gjerne med i min sommerkonkurranse om du har lyst

    SvarSlett
  46. Jeg blir gjerne med og trekker 1 lodd :)
    klem

    SvarSlett
  47. Skulle ønske jeg hadde blogg,så jeg kunne fått flere lodd...For det er så utrolig flott premie.Men har ikke blogg,men det blir iallefall et lodd da:D Lykkeloddet som vinner,håper jeg;) hehe.

    Mvh:
    cherrycoke@hotmail.no

    SvarSlett
  48. Premiene er så finee! Dette må jeg være med på ! Jeg tar 2 lodd <3

    Vennlig hilsen Dora Chen
    D.Angel19@hotmail.com

    SvarSlett
  49. kjempeflott give away:)Jeg vil gjerne være med og tar 1 lodd:)

    SvarSlett
  50. Hei! To lodd på meg :)

    Mvh Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  51. leneridolahermansen@hotmail.com20. juli 2011 kl. 23:53

    full pott :)

    http://leneridola.blogspot.com/2011/07/give-away-i-juli.html

    SvarSlett
  52. Heisann

    Jeg har lagt meg til som følger og du får en liten hilsen fra Bergen...
    Hopper på Give-A-Wayen med 2 Lodd.
    Fine premier du hadde..
    Ha en fin fin kveld videre
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  53. Hei på seg!

    Jeg vil gjerne være med på denne!
    Deler deg med alle mine venner på FB
    selv om det kanskje ikke gir noen ekstra lodd.

    Vennlig hilsen Guri Marie.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  54. wow!
    please enter my name
    3 lodd
    I am a follower and will post on my sidebar.
    lapappilon.blogspot com
    lapappilon@gmail.com
    Hugs
    Eva from Serbia

    SvarSlett
  55. Ann Hilde Aardalen22. juli 2011 kl. 11:44

    Fin blogg! Er ikke selv blogger, så legger mine vinnersjanser på et lodd! :o)



    annis1412@hotmail.com

    SvarSlett
  56. heisann;)
    alltid hyggelig når d er masse folk innom bloggen og give away er alltid kosli :) jeg hiver meg med :) jeg har 1 lodd. Mvh Silje:) du får ha en fin helg :)

    silje_lian_89@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Eiiii, jeg kan lige nå at være med på 2 lodder. Sikken en smuk blog du har.

    SvarSlett
  58. Den vil ikke poste min kommentar, så jeg prøver igen :)
    Jeg er med på 3 lodder :)
    http://monster-mor.blogspot.com/

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...