lørdag 9. oktober 2010

Hjemmelagede kort! :)


Har fått masse inspirasjon av forskjellige bloggere her inne, så
her er mine første kortprosjekter som jeg 
lagde i går kveld:) Deilig å ha et hobbyrom for meg selv! :)


Her har jeg gamle boksider som jeg har lagt i 
kaffe for å få denne "gamle" looken, slik at det gir et enda mer slitent preg :








Her har jeg laget et kort til min kjære nevø som skal ha
navnefest neste helg, det går for det meste i bruntoner
da mamman er så glad i brunt:) 






 Har brukt stempel rundt kantene for å få looken
enda bedre, har også brukt glitter for
å pynte på litt:)




Søte små sko må til:) Har også brukt stempelteksen 
"Enjoy your life", samt blondebånd.



 Her er kort nr to, har brukt bilde fra nett, gammel
bokside samt organza som dekker hele
siden over det blomstrete papiret



 En liten dekorativ knapp er satt på med
sterkt lim, samt blondekant og en liten tråd:)





 Glitter er også brukt her, samt stempel i Latte
rundt kantene




 Kort nr tre har jeg brukt fargene brunt, sjøgrønn/turkis og grått.
Bildet er fra nett. Organza er også brukt, både bak bildet og
bak hele kortet:) 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...