onsdag 6. oktober 2010

Hobbyrom under utvikling:)

http://franciskasvakreverden.blogspot.com/


Hei alle dere:) Vil bare dele med dere om hva jeg driver med  nå om dagen. Nå er gjesterommet/hobbyrommet under omgjøring... :) Utrolig mye greier jeg har... alt fra stoffer i metervis til rammer, papir, garn, gaver... Må ryddes med andre ord! Var på Biltema i stad og kjøpte hylleplater i hvitt, samt annet stæsj til hobbykroken-gleder meg til å få orden igjen! Det må se bra ut der inne, iallefall koselig, da det også skal brukes til gjesterom... Blir en utfordring, men det skal jeg nok få til:)  

Ha en fortsatt goood høst, og nyt været som det er, regn eller sol:) 

Ps, det lukter NYDELIG i skogen etter et regnvær-herlig!

http://franciskasvakreverden.blogspot.com/

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...