mandag 6. desember 2010

Lenge siden sist!

Hei alle!

Noen av dere lurer kanskje på hvorfor og hvor jeg har vært hen i det siste.. :)
Joda, den enkle grunn er at jeg ikke har funnet
laderen til kameraet mitt... Jeg trives med å legge til bilder
i bloggen min, ikke bare tekst:)

Men, jeg fant den istad! Hell og lykke min vei! :)

Hva skal man gjøre da, en jul, en hverdag, uten et kamera?? KRISE! 
Det skal taes bilder av barna for julekort, og det skal knipses minner
for resten av livet... :)


Her er noen bilder av "Til-og fra kort" jeg har laget, som skal brukes
på gaver til jul... :)

 














 Og noen kort jeg laget tidligere:












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...