mandag 12. november 2012

Bloggtips og en award


Siste handletur for å handle inn til produksjonen til julemarkedet ble gjort i dag.
Litt småting her og der for å gjøre ting ferdig.
Deilig å få gjort, og det ble en skikkelig koselig venninnetur ut av det, og:)
Ikke gæli`det:)



Bildet er tatt på badet, med et morsomt skilt med teksten:
"You can`t touch it.
You have broke yours off!!"


Jeg må bare tipse dere om en blogg jeg er blitt svært glad i:)
Makan til driftig dame skal en lete lenge entter.
Bloggen heter Jannes reative verden

Hun lager de fantastiske saker, og hun bobler over av ideer, slik som meg;))

Bestile telysglass av henne tidligere i sommer, råfine! 


Jeg har fått en award til, fra fine Petrus og Petrine !
Tusen takk!
Du er bare go, du:)
Du finner innlegget om denne awarden her


Men jeg kommer til å gjøre som sist, dele den med dere:)
Jeg synes det er vanskelig å gi den videre, da det er så mange flotte blogger der ute.
Ved å gjøre dette, er det ei heller noen som vil føle seg utelatt:)

Minner deg på give awayen min og, en råfin portemonè fra Becksøndergaard.



Sponset av Lille Interiør!
Klikk deg inn her


Ønsker deg en fin mandagskveld:)

Klem Janne:)


5 kommentarer:

  1. Voooops, nå ble jeg veldig overrasket Jannemor:)
    Trodde det var et bloggtips om bloggen din og høyrekolonnen du hadde fått til:)
    Du er jo bare skjønn:) Tusen takk for link og sååå mange gode ord!:)
    Det er kjempeherlig og ha blitt kjent med deg, for du inspirerer meg sååååå atte, og jeg har en liten notisbok som heter "bloggvenners tips" og i den har du flere linjer:))
    En " vakker dag " skal jeg vise noen av tipsene dine som jeg har/skal lage:)
    Grattis med award!!
    Ha en kos kveld!
    Mange klemmer fra Janne....:)

    SvarSlett
  2. Så mange fine tips i dette innlegget:)
    Og så koselig at du ville være med på giveawayen min!:) Tvi tvi!:)
    Fin kveld til deg!
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei skjønne Janne:)
    Du er så kreativ og flinke du og,lager dei herligste ting,synest det er så herlig med sån som deg og andre som bobler over av ideer og så deler dere med oss andre,supert altså så kan sånne som meg få ein smule kreativitet så er det bra,hihi:)
    Det skiltet har eg og,digger teksten og passer supert på et bad!
    God klem fra Llllian

    SvarSlett
  4. Kreative deg altså!!
    Er så supert at du deler:))

    Ha en fin kveld, og natt ♥

    SvarSlett
  5. Der var det masse flott!
    Må lage islyktene og julekukene :)
    Takk for bloggtips!

    Siw

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...