tirsdag 26. april 2011

Gammel margarinkasse


Det ble da planting i dag som jeg sa i går, og både tur til Fretex og Plantasjen ble det også:)
Dere husker kanskje denne kassen fra kjøkkenkroken min?? Nå var det på tide å fornye den, og få den UT igjen...Gikk også lei av alt det som var oppi, samt at eføyen visna... (!) Vel, vel. Litt ny jord, noen margeritter kjøpt på Rema ble den god som ny:) 

Denne gamle margarinkassa er et funn fra kjelleren i huset. Den er blitt brukt til diverse verktøy vil jeg tro av tidligere bestefar i huset:)
Kjempefin!




Ja, hva med URTENE?? :))
Jeg har kjøpt de inn(mynte, rosemarin og basilikum), jeg har plantet de ut, de står på sin BLÅ stol og koser seg i sola innunder taket ute...Men GLEMTE å ta bilder...! Ja, ja, får ta noen i morgen. Slik kan det gå når iveren tar overhånd, og det må ryddes og feies etter mye søl med jord og vann... ;) Sliten i ryggen nå...med en voksende mage tar ting litt lenger tid, og litt verk i rygg hører med... ;)
Synes det ble veldig fint, men... akk...gresset er grønnere på den andre siden av hekken...
Naboens fat med urter er finere! Sånn er det bare;)





Klem fra Janne:)

8 kommentarer:

  1. Hei Janne og tuuuusen takk for kommentar hos meg!
    Du, så kjempelekkert dette ble! Gleder meg til å se urteplantene:)
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Dette ble da kjempefint. Jeg har prøvd meg på urter, men de varer ikke lenge av en eller annen merkelig grunn.

    klem

    SvarSlett
  3. Kjempefint dette..Sikker på at naboen sier det samme om ditt hihi..Du får ha en strålende dag og ta deg pauser innimellom:)Klem kathrin

    SvarSlett
  4. Du er flink Janne!
    Lyst til å være med på giveaway? :)
    http://trilltrallogdilldall.blogspot.com/2011/04/giveaway.html

    SvarSlett
  5. Jeg synes dette ble kjempefint jeg:) Flott kasse. Skulle gjerne hatt urter selv.
    Ha en fin dag.
    Klem

    SvarSlett
  6. Kjempefint ble det :-) Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg.Fin blogg du har la meg til som følger og gleder meg til å "stikke" innom igjen :-) Klem Trude

    SvarSlett
  7. Så fint !! Jeg synes også det er gøy å ta ut litt ting som vanligvis er inne...bytte plass og hva det blir brukt til - gøy ! Den var iallefall kjempefin ;)

    SvarSlett
  8. Kjempe stilig margarinkasse!!! Gleder meg til jeg kan plante urter jeg også (om to måneder får jeg hage...). Ha en fin dag - med din voksende mage! :) Klem fra Sigrid

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...