torsdag 7. juli 2011

Dagen i dag



Fart og spenning i en ellers så vanlig hverdag...
iallefall hos katten;)

Var på Alby i dag sammen med en god venninne, og plutselig farte denne karen forbi
(knipsknips)

Skulle egentlig fått tatt en særdeles rolig fotosession av luringen der den spankulerte
så kjekt på stenene, men den ble plutselig skremt av et eller annet, og
satte fart, gitt :)

Hverdagen går R O L I G for seg om dagen, så litt cafebesøk med en R O L I G gåtur før 
lunsj, hører med:)

just for now....




Fatet på spisebordet...





"Bare de som tar sjangsen på å 
gå for langt, kan finne ut
hvor langt det er mulig å gå".

Ha en god torsdagskveld (snart helg!) Tjohooo:))

Klem Janne:)

Minner på give away hos meg, se




3 kommentarer:

  1. Nydelig fat du har på spisebordet!
    Fine bilder som alltid:)

    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Hei igjen!
    Jeg bruker photoscape ja.. Har ingen spesielle instillinger, men prøver meg frem for hvert bilde. Men jeg legger alltid en lys gråtone på bildene også prøver jeg meg frem med andre effekter etter det er gjort! Gråtonen finner du foressten under klarhet/farge også går du på lysere.. Der kan du velge litt...
    Lykke til!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...