torsdag 15. september 2011



En liten, søt klemmepung er ferdig.
Denne typen er mer i den "søte" varianten enn de jeg har laget tidligere.




Små blomster er festet på både blondekanten foran
og kun en stk. på selve klemmetoppen bak.




Merkelapp må på:)




Her ser du hele:)

I dag har dagen startet med å gå en kjapp tur på Alby, jeg må 
rett og slett bite i det nokså sure eplet 
og innse at formen ikke er der den 
burde være...

 Men det skal jeg nå gjøre noe med.
Med litt rask gange nå til å begynne med, skal jeg
komme meg over kneika.
Jeg og en venninne har også en avtale(ja, den er binnende (......) at en 
joggetur en gang i uka skal gjennomføres.

Lykke til til meg....
;)

Ha en god dag til deg!


2 kommentarer:

  1. Fin den var! Du er jo bare kjempe-kreativ!
    Flinke du!
    Lykke til med jogge-avtalen:)
    Klem Gitte

    SvarSlett
  2. Du er så utrolig flink! Tingene du lager er kjempefine! Kjør hardt med joggeavtalen! Jeg har begynt å trene og det er DIGG! Vi får holde ut! ;)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...