torsdag 29. september 2011

På stueskapet akkurat nå



Innimellom er det deilig å bare pusle litt rundt i heimen, rydde litt unna og ta frem igjen. 
Saker og ting.
Pynteting.




Jeg kjøpte noen fine bokstaver i forrige uke (70 % avslag!).
Bokstaver er fint. 
Jeg har ikke så mange av de, men synes disse her var verdt et besøk hjem i min stue:)




På det gamle skapet i stuen fikk jeg gjort om litt i går, og dette er en liten titt:)
Litt nostalgi må vi ha:)

Lysestaken er fra Kremmerhuset, og jeg er forelsket... liker den sååå godt! 
Fotokortet er også kjøpt i forrige uke, også billigbillig:))

Mulig jeg skal være litt kreativ i kveld igjen, får se;)




Ønsker deg en superfin dag, kos deg i det været du måtte ha:))
Her er det en nyydelig dag, sommervarme og SOL.

*LIKER*

Klem til deg fra meg

1 kommentar:

  1. Det er deilig når kreativiteten kommer over en....
    Jeg har begynt å ta av alle(puh!)barnålene av et gammelt edelgran jeg fant i veikanten. Det skal males etter at greinene er kuttet neeeesten heilt inntil og settes i en krukker/sinkbøtte. Vips et pynte tre som en kan henge alt mulig på. Ser for meg et lilla elr gult tre på jenterommene...
    Ha en flott dag.
    Ikke rart du er forelska i lysestaken,knallfin.
    Klem Bodil

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...