torsdag 1. mars 2012




Jeg har grublet litt, og tenkt litt. Eller. Ikke tenkt så mye heller. Bare drøya litt på den ideen jeg har fundert litt på! ;)
Jeg holder på med noe, her er et lite hint:



Håper det fungerer:)
Ellers:

Deilig dag i dag, gått lang tur til min tante der jeg og snuppa fikk deilig lunsj:) Måtte jo gå hjem igjen, og med ett resultat: Good samvittighet for å ha trimmet skrotten  idag også:) Liker det vøtt:)

Må også gratulere min gamle arbeidsplass med prisen Årets Handelsbedrift 2011! Moro, og vel fortjent:)
Du kan lese mer om det her!
Ønsker deg en finfin kveld videre, nå skal jeg ta meg en bloggerunde og hilse på deg:)
Klem

Janne:)


6 kommentarer:

  1. Så gøy med ett prosjekt - blir spennende å se hva du holder på med:))

    God kveld til deg
    Veronica

    SvarSlett
  2. Dette ser spennende ut! Gleder meg til å se mer:)
    Fiiine funn i skitbua!!;D
    Og så ser jeg at du sliter med det samme som meg ang kommentering... Har fått noen tips inne hos meg:)
    klemklem

    :og takk for fiiine kommentarer!:)

    SvarSlett
  3. ps: det går veldig bra med Leon! Det skal visst mer til for å skremme/ta livet av den katten!! Heldigvis;)

    SvarSlett
  4. Spennende! Deilig med sol :D Så denna jenta har også gått tur i dag.

    SvarSlett
  5. Hei på deg.
    Så kjekt med et lite prosjekt! Spennende å se hva resultat blir ;)
    Ønsker deg en riktig fin, solfylt helg!
    Klem, Monica

    SvarSlett
  6. Så spennende med prosjekt, jeg venter i spenning på å se det ferdige resultatet. Og så gøy at bedriften vår vant den prisen, hadde en mistanke om at vi drev med det samme;)
    God helg til deg! Smil fra Hylleblomsten:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...