onsdag 29. februar 2012

"Daa i dæiii"





God morgen til deg:)
En god kopp kaffe og et lite blogginnlegg er helt ok å starte dagen med her i Storehuset:)
God Morgen Norge på Tv2 er på, lillesnuppa sover, de eldste er i barnehagen. Det er rett og slett ganske så fredelig her. *nyyyyte*.

Merker joggeturen etter igår, støøøl...men det er jo for så vidt bra, da er det noe som har blitt trent iallefall ;)

En liten ting til:
I dag fikk mitt mammahjerte en stoooor dose påfyll, sånn midt på morgenkvisten:
Mellomste på 1 1/2 år har lært seg å si "Glad i deg"... "Daa i dæiii".
 Jeg sa det til han i dag, og så kom det to gode, fiiine armer rundt halsen min og et herlig "Daa i dæiiii" tilbake *SMELT*

Kos deg idag!

Klem Janne:)



Det finnes ikke noe vennskap, ingen kjærlighet, som den en mor har til sitt barn.
 

9 kommentarer:

  1. Åååå,var det det overskriften betydde*lol*
    Kunne jo ikke vært bedre,så skjønt:)
    Toveklem:)

    SvarSlett
  2. Ja, sånne ord smelter mammahjertet!! Herlig!!
    Deilig å starte dagen med kaffe og ro i huset!
    Her er jentane i bhagen og jeg sitter med voksende mage og kaffe med go`morgen norge! Kjenner at ting bli tyngre, så i dag skal jeg bare slappe av!

    klem Bodil

    SvarSlett
  3. Så herlige ord:-)
    Nyyyydelig bilde av tulipanene over her....
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  4. Så herlig!
    *smiler*

    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Så koselig, vakre bilder :))

    Ha en fin onsdagskveld :))

    SvarSlett
  6. Nydelige pastellfarver! Koselig blogg du har ;) Anita

    SvarSlett
  7. Takk for hyggelig kommentar! Nydelig blogg, skal følge deg også ;)
    Ang å lage papir selv så skal jeg legge ut en lenke når jeg lager et innlegg (snart) hvor jeg viser de ferdige uttrykkene.
    Ha en god dag!
    Klem fra MArianne

    SvarSlett
  8. Oi, oi! Takk : D
    Elsker gamle møbler selv, som du sikkert ser ; )
    Går aldri av moten det, har så mye sjarm og kan lett forandres uttrykk på med farger.
    Nydelig blogg du har. Takk for at du la igjen en hyggelig hilsen slik at jeg kom over bloggen din

    -Ha en fin, fin dag og klem tilbake Janne : )

    SvarSlett
  9. Så herlig:))..og fin morgenstemning du formidler:)..takker for koslig kommentar på bloggen min...og håper du vil ha glede av alle mine blomserpåfunn fremover...hyggelig å bli kjent med din blogg også:))
    Vi tastes snart:))

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...