fredag 20. april 2012



Fikk tatt sykkelturen min idag, sammen med mannen.  Godt utslitt kom jeg hjem igjen... :) Mannen er helt klart i bedre form enn jeg. Da jeg hadde tydelige lilla (!) nyanser i ansiktet, glimtet han til med litt rødblussende kinn...Makan... ;)) Men som sant skal sies, har han ikke hatt tre svangerskap hvorav de to siste gikk nesten i ett... ;)) *skylder på det så lenge jeg kan* ... ;)
Men, formen blir bedre! I dag ble det igjen en mil på sykkel, med ganske jevnt av både opp- og nedoverbakker.

Bildene i dette innlegget viser den ene av fire stiklinger som klarte seg. Les mer om starten her og her.
Har kjøpt flere sorter stiklinger på Plantasjen, og de viser seg å vokse utrolig fort! Og de er veldig fine også, snart popper blomstene ut også, gleder meg til å se fargepaletten!

Nå er det helga, og deilig er det:) Det er biff, bakte poteter og salat på menyen i kveld, made by husbonden sjøl;) Heldige meg:))

Gleder meg til i morgen også, da har jeg invitert til lunsj her i Storehuset! En god venninne og hennes lille sjarmtroll kommer, blir kooos:)

Finfin kveld og helg til deg:)
Klem

Janne









2 kommentarer:

  1. Så fine bilder!! og så sprek du er da.. Har bare fått trent en gang denne uken, men håper ryggen & nakken er bedre til uka - da blir det en økt eller to :)

    Klem

    SvarSlett
  2. Du må ikke sammenligne deg med andre, det er alltid noen som er flinkere og sprekere (bare litt irriterende når det er mannen;)! Synes du er flink jeg:)
    God helg!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...