fredag 18. mai 2012

Lykken er...



.....en sykkeltur! Alle 5- sååå digg!
Turen var ikke lang, maks 20 min på sykkel hver vei. Eldstemann har lært å sykle uten støtte, så nå er det trening i trafikken... gosj... det trengs... noen ganger har jeg hjertet i halsen...! Han får jo ikke lært uten å få prøve seg heller, så her må vi bare kjøre på:)
Men, han er flink! Og han blir bedre og bedre for hver gang:) *til å følge med!!* ;)

Så, to små i sykkelvogn og vi andre på egen sykkel, bar det av sted.
Vi fant en liten flekk med sand og strand, og koste oss glugg:) Litt nistemat hadde vi med oss.
Ser ut til at det blir flere slike strandturer fremover, ifølge Yr... håpehåpe:)

Finfin kveld til deg, og god helg:)
Klem

Janne:)

2 kommentarer:

  1. Deilig med en sykkeltur!

    Siden jeg har vært døds dårlig på å tilbringe tid i bloggverden den siste tiden har jeg ikke fått med meg det herlige badet ditt. Sier bare OMG! Den veggen av mur var helt rå... Gosj!

    SvarSlett
  2. Åh, så herlig da!!
    Skulle ønske jeg hadde en strand i nærheten...
    Ha en fin lørdag, kjære du!
    Sol her i dag, så nå skal jeg løpe ut på verandaen å drikke kaffe!!;)
    Klem:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...