torsdag 24. mai 2012

Metallica-the Concert!... og vinner av øredobbene;))


Oi, for en respons på min lille give away forrige innlegg! Hihi:)
Tusen takk til dere som ble med da, stor stas selv om det ikke ble så mange:)
Random fikk faktisk velge denne gangen og, og det ble herlige Janne bak bloggen
 Jannes kreative verden som vant denne lille give awayen!

Grattis Jannemor, send meg adressa di, så sender jeg øredobbene til deg i morgen!
Jeg anbefaler dere å kikke innom hennes nye bloggshop, hun lager såååå mye fiint!

Jeg vil gjerne dele min opplevelse fra konserten i går i bilder:
...Det ble en fantastisk kveld... åh, som jeg koste meg!!:)

Alle bildene er tatt med mobil, må si det fungerte bra:)


min goooode venninne Maria og meg:)) Klar for konsert!!





Det var herlig stemning og masse liv!
Jeg har vært stor fan av Metallica siden ungdomsskolen, og at jeg endelig fikk kommet meg på konserten deres, var mega:)
Konserten startet bra, og ble bare bedre og bedre!!

Her nytes sommeren fortsatt, og snart er det helg og bursdagsfeiring av vår lille, store snart 2 åring:)
Da skal jeg vise dere bilder av litt borddekking om det blir noe greie på;)
Enkelt- og pent! skal det ihvertfall gjøres:)


God helg!!

Klem Janne


4 kommentarer:

  1. Tuuuuusen Tuuusen Takk!!
    Tenk å være sååå heldig å vinne de lekre øredobbene!
    Og tusen takk for reklame for bloggshoppen!!:))

    Kan tenke dere kosa dere i går på konsert...prøvde om jeg kunne finne sønnen på et av bildene dine hihi:)
    De var noen kompiser som tok fly til Oslo i går og hjem i dag for å oppleve denne konserten..:)

    Gleder meg sååå til pakke i posten!:)
    Ha en superflott kveld Janne!
    Klem fra Jannemor:))

    SvarSlett
  2. Heia:)
    Helt utrolig magisk!!:) Jeg fikk også med meg konserten og sier det samme som
    deg at den ble bare bedre og bedre utover kvelden! Og for en avslutning!:)
    Bildene dine ble kjempefine!
    Klem Janne

    SvarSlett
  3. Heisann:-)
    Ser ut som en skikkelig gøy konsert:-)
    Fin blogg du har, jeg følger deg gjerne:-)
    Lykke til med bursdagsfeiring, gleder meg til å se:-) Trenger litt inspirasjon:-)
    Prinsessen vår fyller ett år nå i juni, så skal ordnes til selskap her også:-)
    Klem

    SvarSlett
  4. Åh, så veldig gøy ut, og gratulerer til vinneren :)

    Jeg har forresten noe til deg inne hos meg...

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...