lørdag 30. juni 2012

Barndomsminner...lager du det?



*Saftis.
Hjemmelaget.
Masse smak av sterk saft.
Saft av solbær og rips... lenge siden, det:)*

Dette er barndomsminner for meg. Hjemmelaget is... hos farmor og farfar, eller hjemme hos mamma.
Synes disse var de beste isene man kunne få!
Dessverre blir det sjeldent at jeg selv lager slike til mine egne barn, men fikk
veldig lyst til det nå, da:)

Vil gjerne at mine egne barn skal få egne barndomsminner.
Enklere kan det faktisk ikke gjøres! :)


Ønsker deg en fin søndag:)
Skap minner!



4 kommentarer:

  1. Hjemmelaget is var stas når ungene mine var små!
    Så mye godt en kan lage selv:)
    Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Har forresten byttet bloggadresse og mistet mange bloggevenner :(
      Har du lyst legge meg inn på nytt.... ;)

      Slett
  2. Ja dette er gode barndomsminner:) Jeg lagde litt når mine var små..men
    bare litt:))
    Så nydelig det himmelforhenget ble! du er virkelig sååå flink og kreativ!
    God søndag!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  3. Dette er uten tvil barndomsminner! Kjøpte utstyr til å lage slik is i fjor, men fikk aldri brukt den :S Så jaggu godt du posta dette innlegget, så jeg fikk fresha opp hukommelsen min. Kanskje på tide å lage den isen med ungene i morgen ;)

    Ha en herlig uke!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...