tirsdag 17. juli 2012

Durance *Give away*

Avsluttet!

Minner på:
Jeg vil feire sommeren og deg med en velduftende give away sponset av
...
Har du lyst til å gjøre klesvasken til en drøm? Det franske merket Durance har et vidunderlig vaskemiddel og skyllemiddel; med lukt av lavendel eller lime blomst. Produktene er laget av naturlige oljer og ekstrakter. Lavendel er et naturlig midd-drepende stoff, så det vil gi en dobbel effekt å vaske sengetøyet: både lukter det mildt av lavendel som er beroligende og du blir kvitt midden.
Luksus i hverdagen!

Disse to dufter av deilig lavendel
Alt du trenger å gjøre er følgende:

Kommentere innlegget  1 lodd

Legge deg til som følger av JannePannes 2 lodd

Linke denne give awayen på din egen blogg 3 lodd
Har du ikke blogg, signer kun med navnet ditt:)


Ekstralodd:
Like JannePannes på Facebook

Like Dorothea på Facebook.

Legge deg til som følger av bloggen til Dorothea
...

Med disse to produktene følger det med en nydelig nettingkurv!
Her får du flere muligheter til å sikre deg denne herlige, velduftende serien fra Durance.
Lykke til!
Foto lånt  fra Dorothea

9 kommentarer:

  1. Hola, jeg vil gjerne være med :)
    to lodd til meg :)

    God sommerklem,
    Vicky

    SvarSlett
  2. Så klart jeg blir med ..
    Er akkurat tom for disse to deilige duftene, så jeg krysser fingrene.
    3 lodd takk,kommentar følger og link...er dessverre ikke på FB
    Fortsatt god sommer til deg.
    Klem Anne

    SvarSlett
  3. Hei, luksus i hverdagen - gjerne det. Artig å prøve et annet vaskemiddel også.
    1 lodd.

    sigfridpettersen63@hotmail.com

    SvarSlett
  4. Å så herlig:)
    Elsker Durance!!
    Jeg blir med og er følger av din blogg og Dorotheas blogg, jeg kommenterer og linker - blir da 4 lodd tror jeg, hihi :)

    Ha en fin torsdag!

    SvarSlett
  5. To lodd på meg!!! Jeg elsker Lavendel. hilsen Byfrua/ Grethe

    SvarSlett
  6. 6 lykkelodd til meg ;)
    Durance er bare helt nydelig.

    SvarSlett
  7. Hei så flott. Fire lodd på meg.
    Klem

    SvarSlett
  8. Jeg er med.
    Kjekt å prøve nytt vaskemiddel.
    To lodd på meg liker JannePannes på facebook og kommentar.

    SvarSlett
  9. Prøver lykken med 3 lodd (kommentar, følger og link). :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...