søndag 8. juli 2012

pyssel på en søndags formiddag



God søndag til deg:)
Her har vi vært oppe siden kl halv ni... ikke galt i det hele tatt, mor og tre barn. 
Far har fått sove i dag, det er sovedagen hans.
Min er lørdag.
Vi må bytte litt på;)
Vi er oppe sammen også, for frokost. Men akkurat denne helga har vi sovet.
Deilig:)

Skal jeg ut å utforske litt, tro?

Litt forskjellige gjøremål har blitt gjort i dagens morgentimer:
Bestefar har bursdag i dag, så gave har blitt pakket inn av eldstegutten,
*flink!*
Hurra for bestefar!
Så fikk eldstegutt i oppgave å rydde i fiskesakene sine... det var visst bare gøy;)




Emil er med, han har blitt 11 år nå... :)

Vet du? Det blir en fin give away på bloggen kommende uke, sponset av fine

De har også en nydelig blogg, sjekk ut den.

Ellers har jeg kommet meg på facebook, da.... endelig;)
Se her.

Fiiiin søndag til deg, du skjønne:)


1 kommentar:

  1. Fine bilder! Er så glad i sånne terracotta potter!
    Høres ut som ei koselig helg:)
    Her i Nord griller vi i dag, så blir det middag på altanen i solen! Deilig med ferie ja;)
    Ha en fin søndag!!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...