torsdag 2. august 2012

Klyp meg


Hallooo!

Sjekk denne finingen av en klype, da du:)
Tøff.
Den er 15 cm høy, så den er av litt størrelse.
På bildet holder den printark som jeg skal bruke til noe kreativt.
Papir er moro å jobbe med:)

Kjøpte to stk klyper, på Upstairs




Kjekk til å klype fast diverse foto på, et fint skjerf eller en timeplan kanskje?
...
... jeg har jo startet ny blogshop! Tjohooo!
*jeg kommer til å nevne denne ganske så mange 
ganger fremover, så på forhånd sorry til de som går litt lei;)*
hihi.

Her er et lite hint av en fining som kommer på shoppen i morgen:




Følg med:)
Har du ennå ikke tittet innom for å dempe nysgjerrigheten din??
Klikk deg inn her

Bloggrunde i kveld, gleder meg til å hilse på:)

klem:)

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig klype;)
    Gratulerer så masse med bloggshopen;) Råkult!!

    SvarSlett
  2. Hei å hopp:)
    Stilig klype! Og sååå moro at du har startet blogshop:))
    Jeg har nå prøvd å legge ut link med bilde til shoppen, men det blir bare noe rot..
    kommer 3 bilder ut samtidig, og når jeg sletter 1 forsvinner alle..
    Må studere mer på dette i morra..
    Har link til shoppen din i blogglista mi på den vanlige bloggen:))
    Ønsker deg masse masse lykke til med shoppen!:)
    Du er jo så utrolig flink!!
    Nattaklem fra Janne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...