onsdag 15. august 2012

Vinner!


Da har jeg trukket ut en vinner, eller RANDOM har trukket ut en heldig vinner!

Tusen takk til alle dere 137 stk (!) som ville være med!
Artig at så mange ville prøve lykken:))

Jeg har summert opp, det ble svimlenede 462 lodd... (phu...)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
 Gratulerer til lodd nr 217 som ble heldige

Send meg navn og adressen din på mail til meg, så får du pakke i posten!:))


Tusen takk til Dorothea på Mosseporten som var så snille å sponse bloggen med denne fine premien!
Ta en tur innom de, herlig butikk med nydelige jenter som yter den beste service:))

I  morgen skal jeg få vist dere mitt beste loppekupp hittil å år... en råkul sak som jeg bare digger!

*følg med;))

7 kommentarer:

  1. Så flott premie! Gratulerer til heldige Mette!!
    Titter innom i morgen for å se på loppekuppet ditt ;) Spennende!
    klem fra Laila

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Gratulerer med vel overstått giveaway, super premie:)
    ... og gratulerer så my til Mette som vant:)

    Ønsker deg flott sensommerdager:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Gratulerer til heldige Mette;))
    Nyt augustvarmen;)

    Nattaklem;))

    SvarSlett
  4. Gratulerer så masse til Mette og vel blåst til deg:)
    Jeg skal ta turen ut og kjøpe meg disse selv, for disse skal jeg prøve.

    Gleder meg til å se loppekuppet ditt, er litt misunnelig på dere flinke loppis-damene - her er det labert på den fronten;)

    Ha en fin kveld kjære du,
    god klem:I

    SvarSlett
  5. Gratulerer så masse til MEtte:)
    Og en god kveld til deg ♥

    SvarSlett
  6. Gratulerer til Mette som ble den heldige vinner av super gave.
    Nå ble jeg virkelig nyskjerrig på loppekuppet ditt..
    Gleder meg til å se.
    Klem fra Anne

    SvarSlett
  7. Oj, så gøy :)
    Jeg har nesten ikke vært
    på nett i dag, og skulle
    bare ta en rask titt før
    jeg tok kveld :))
    - en kjempekoselig
    o v e r r a s k e l s e
    - ♫.♪♪♫.♪..♫ ♪♪♫.♪..♫ -
    Sender deg en mail i morgen

    - og så er jeg veldig spent
    på loppekuppet ditt ღ
    Ha en fiiiiin torsdag
    Stor klem fra Mette :))

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...