fredag 8. februar 2013

Ny bestilling på bukse [ S Ø M ] str. 5 år


Nei, det var ikke en lampe, pute... eller en hatt.;) hihi.
Jeg har laget en liten rose med perler og festet den til en hårstrikk.

 


...denne hører sammen med denne posebuksen, som jeg har fått bestilling på.
Nå er den ferdig:








Stoffet er av deilig bomull, i lillabrun fargetone, med søte, små blomster.
Buksen er til ei jente, str. 5 år.
Håper den faller i smak!

Jeg fikk frie tøyler når det kom til valg av stoff og farge. Jeg elsker dette stoffet, og synes
det kan passe godt til ei sprudlende jente på 5:)
Synes disse posebuksene er skikkelig tøffe, og med en enkel genser el tunika over blir det er kjempefint antrekk til både hverdag og til litt finere bruk.

Om du ønsker deg en posebukse til jenta di el guttungen, er det bare å sende meg en mail!
Fin gave og, vettu;)))

6 kommentarer:

  1. Så fint! Flink du er til å sy!
    Kjenner jeg får lyst ta fram den gode gamle symaskinen min. Takk for inspirasjon ;)

    Anita

    SvarSlett
  2. Så fint det var, både buksa og strikken!!
    Lykke til videre med både produksjon og salg.

    God helg!

    SvarSlett
  3. Åååå, så flink du er. :)
    Kjempefin og søt!

    Ha en fin helg videre!

    Klem

    SvarSlett
  4. Åååå flinke og søte deg Janne:)du kan det virkelig og så den søte hårstrikken til,herligt:)buksa var knallskjønn,stiligt med sån bukse for du får så fine fasong på dei og sån som mine som er så tynne så får dei liksom litt meir på beina med slik form:)
    Så glad du er til ake i bloggverden!
    Kos deg i helga!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Meinte mine to minste:)

    SvarSlett
  6. Fin, elsker stoffet på denne også - det med farger og mønster kan du:)
    Blir nok flere bestillinger fra denne kanten, når lysere og varmere dager kommer litt nærmere. I mellomtiden skal jeg nyte bildene av det du lager til andre:)

    Fin kveld og god søndag til deg,
    og takk for at du er med i GA-en min - Lykke til:)
    Varm og god klem
    Hanne:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...