mandag 28. november 2011

Jul i hus:)



Deilig dag i dag:)
Har hatt en finfin start på dagen med kaffe og prat hos naboen.
Har videre tuslet litt rundt her hjemme og ryddet "vekk" julemarkedet, dvs smårotet.
Har funnet frem adventstinga og hengt de opp, samt
noe julepynt...må starte enkelt;))





Den siste orkideen som jeg fikk i hus for en uke siden, har fått englevinge på seg:)






Julekuler i vinduene i stua, med lys.
Liker disse kjempegodt!
Vært år kommer de frem, og jeg synes det er like stas vær gang:)
De er kjøpt på Nille:)

*her kan dere se at jeg har fått hvite trekk på stolene!*
Fiiiiine!


Og døren min er også pyntet til jul...




Her har kransen fått på seg både julestrømpe og en englevinge!

Nå har jeg satt ribba i ovnen på damping, her blir det skikkelig JUL i dag!

Er du i gang med pynten??

Det er også 1. desember til torsdag, gleder meg! Da kommer det en liten
"relansering" her på bloggen... Følg med!


En finfin dag til deg!
- Janne

1 kommentar:

  1. Hei!
    Så koselig du hadde det da! Herlig den blå døra med krans på! Herlig stemning hos deg!

    mmmmm.. ribbemiddag hørtest deilig ut... vi skal ha taco.. ikke så værst det heller på en Mandag :)

    Klem til deg!

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...