torsdag 3. november 2011

"Tips på en Torsdag" nyhet fra meg




Hver torsdag fremover vil jeg komme med   T I P S   til dere der ute.
Grunnen til at det heter
"Tips på en Torsdag" 
er bare så enkel som at det er torsdag i dag og at 
ideen kom i dag. På en torsdag. (fniiiis)


Tipset i dag:


Siden det "nye" spisestuebordet har fått en make over med
herlig hvit maling, er jeg redd for å ødelegge bordet 
med riper.

Jeg fant filtknotter liggende i en skuff, og festet disse under trefatet på bordet:




Har et trau som står på salongbordet, dette fikk også disse under seg.


Husk at B L A N K    V O K S D U K også er superkjekt å ha
på bordet da man har små barn i hus!



"Usynlig" ;))
Ha gjerne en duk eller en løper under for å live opp litt!

Dette er tips fra meg til deg, på en torsdag:)


Oppdatering: Møbelknotter heter det....  ;)

Takk til Familien Furu for kommentar:))

5 kommentarer:

  1. Jeg har møbelknotter under alt her i huset jeg ha ha ha Det er supert tips for de
    som ikke har det :)

    Ønsker deg en flott kveld
    klem klem

    SvarSlett
  2. Supert tips altså, er selv avhengig av møbelknotter :) Har det under alt jeg også!

    Klem Sigrid :)

    SvarSlett
  3. Likte ideen om torsdagstips, og likte dagens tips=)
    Gleder meg allerede til neste torsdag!

    Hilsen Kathrine

    SvarSlett
  4. Artig, har helt likt brett på mitt spisestuebord. Og her om dagen fikk jeg en ripe i mitt bord :O(.
    Og da tenkte jeg på at her må jeg sette på møbelknotter..... de kan brukes over alt :O).
    Tips er fint å få...
    Ha en super kveld.

    SvarSlett
  5. Hei

    Så gøy at du skal ha torsdagtips:)
    Jeg har møbelknotter under alle sånne ting som kan ripe jeg også:)
    Har en pose i skuffen her i stuen med masse møbelknotter kjøpt på Ikea:)
    Veldig praktisk:)

    Fin kveld videre:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...