mandag 21. november 2011

Snart i mål!




Nå er jeg snart i mål!

(Les; JULEMARKED...)

Jeg har produsert diverse saker og ting i hele dag *hemmelig* og
kan nå endelig se meg snart ferdig!


Det som gjenstår nå er å gå over alt, se at alt er helt ok.
Det må telles og skrives ned hva som er laget, og prisen skal settes...:)
Selv om jeg vet ca hva ting skal koste, skal det være tenkt godt gjennom og det
skal være en pris med magefølelse, en god magefølelse.
Ikke lett å sette en prislapp på egenproduksjon, men det skal nok gå greit:)



Her ser dere LITT av hva jeg kommer med på julemarkedet, men jeg har mye mer...

FØLG MED her på bloggen, legger ut bilder på torsdag!

Blir mye fint, det kan jeg love deg:)


Foto og tekst: Janne Onsaker

1. desember skjer det noe også, skal ha en liten
relansering...
*den som venter får se...*

Grunnet julemarkedet blir det desverre ikke mye blogging fra min side i disse dager, men jeg
kommer sterkere tilbake!



God kveld til deg!

;)


2 kommentarer:

  1. Høres ut som du er klar for messe nå! Jeg gleder meg til å komme å se alt du har laget! Lykke til med siste innspurt:-)

    SvarSlett
  2. Smeis kor flink du er da,du får mange glade og heldige kunder!
    Toveklem:)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...