onsdag 11. mai 2011

Treleker




Nå har vi hatt noen helt utrolige dager i det siste, det har vært varmt og godt, og sola har gitt meg en liten brunfarge også:)
Derfor er det deilig å ta frem et teppe og legge det ut på gresset og la ungene leke... de koser seg virkelig ute om dagen, store og små! Badebassenget har også blitt fyllt med vann, til å leke med båter etc. Men det har faktisk blitt så varmt at et bad har vært et "must" for eldstemann allikevel. Herlig!
 
Det er værforandring i vente, så kanskje vi må vente noen dager med å kose oss i gresset igjen, men på en annen side...vi trenger litt regn nå, det er fryktelig tørt ute! 




Treleker er populært her i familien, og selv liker jeg disse lekene svært godt! Synes de er "sunne" leker og de varer en evighet! Er innom Fretex hvertfall en gang i uken, og jeg ser som oftest etter disse lekene...(men det tror jeg det er flere som gjør;) 
Da minsten kom til verden hadde vi allerede mye leker etter førstemann, heldigvis. Har ikke noen planer om å kjøpe nye på en laaang stund:) - om ikke det dukker opp noe fint på loppis eller Fretex, da... mye mulig;)



 Denne er fra loppis fra i fjor, og blir godt brukt! (vist i tidligere innlegg)

Har vært på SU møte i bhg i ettermiddag, så her blir det skriving av referat utover kvelden:) Skal vel ikke ta hele kvelden håper jeg;)

Klem fra Janne:)

Ha en deilig kveld:))

1 kommentar:

  1. Så fin blogg du har:) Og såå mye fint du syr...sukk..blir nesten litt misunnelig:) Skulle ønske jeg kunne strikke og sy til lillesnuppa mi.

    Treleker er flott!:)

    Ønsker deg en fin helg:)

    Klem Lise

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...