fredag 25. november 2011

Mer hjemmelaget til julemarkedet i morgen! DIY!



Nå er kvelden endelig her....:)
Jeg sitter her med en GOD følelse at jeg har gjort en god jobb...
I kveld har jeg nemlig gjort klart utstillingen min til i morgen!
Utrolig gøy:)

Vi fikk to timer på oss, skal si tiden raste avgårde!
Fra kl. 17.00-19.00 skulle alle utstillerne sette opp standen sin,og folk møtte opp kl 17.00
med kasser, bokser og svære poser fulle av hjemmelagede saker.

Utrolig mye fint folk lager altså, mektig imponert!

Her er noen bilder fra ting jeg skal selge i morgen:




Dekorert egg


Tags selvfølgelig:)






En litt anderledes tag, laget av trolldeig!





Flere hjerter... :)




Klemmepung "Jannepanne" :)






Standen min...
*det skiltet der skal rettes opp, altså;))*


Jeg er sliten, men fornøyd nå... nå gjenstår det beste igjen:))

Gleder meg- og gruer meg...:)


Klem
-Janne



2 kommentarer:

  1. Lekkert lekkert! Kjempefin ble stand`en! Gleder meg masse til i morgen!! Du må bare glede deg:-)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...