søndag 27. november 2011

Sliten etter siste dag på julemarkedet... :)

Phu....
Etter to dager med julemarked, er kroppen nå ganske så utladet:)
Kjenner at det skal bli godt med en vanlig hverdag igjen, uten dager med
siste forberedelser og uten dager med konstant tankevirke rundt disse to dagene som har vært.

Men herlighet, så gøy det har vært!
Og så mange fantastiske mennesker jeg har jobbet med/har hatt stand med!
Jeg blir så meget imponert over hva folk bidrar med, og jeg bøyer meg i støvet
for kreative sjeler som jobber slikt, år etter år. 
De som har vært med lenge på Torderød, har en egen gnist og glede over det de driver med, og man
kan se engasementet godt!
Det er herlig å være sammen med slike mennesker!

For min egen del synes jeg salget gikk bra. Til å være en "fersking", så gikk det strålende.
Man lærer også så utrolig mye!
Man treffer på folk, snakker om produktene, snakker om løst og fast og koser seg.
Er jo en egen stemning på slike markeder, enten du står bak eller foran standen:)

Jeg håper inderlig at jeg får lov til å være med neste år også, dette vil jeg gjøre igjen!
Om det er tilfellet, er jeg allerede i gang med planleggingen;))
Det blir noe av det samme, men også mye nytt. 

I år hadde jeg laget altfor mye, da tenker jeg på altfor mye av mye forskjellig.
Neste år blir det færre ting, og mer fokus på akkurat disse.
Går det ann å glede seg allerede nå??? :))

Litt PR fikk jeg også.  Julemarkedet ble dekket av Moss Avis, og du kan lese om meg og de andre
flotte deltakerne


Håper du har kost deg i helgen, enten på julemarked, julegateåpning eller
hjemme i huset.

1. søndag i advent blir i morgen her hjemme, jeg er for sliten til å dra frem ting og tang idag.
I morgen skal jeg nyyyte en stille dag hjemme med lille snuppa mi, pynte og styre litt:)
Mitt eget styr, deilig:)


En ting til.... min kjære mann har vært helt fantastisk i helgen!
Han har hatt ansvar for våre tre herlige små helt alene i to dager...
Imponert!
Han er en strålende flink pappa, og jeg er veldig stolt av han:)



Stor og sliten, men god klem fra

- Janne

2 kommentarer:

  1. hei Janne !!
    Det var jo så koselig å treffe deg på Torderød i dag :) åååå så flott stand du hadde !!! masse flotte ting du har laga må jeg si :)) Skjønner godt at du kosa deg og har lyst å bli med neste år også !!! Selv har jeg ikke lagt inn noe innlegg på bloggen fra messa jeg var med på igår,, men skal se til uka !! Her i Våler har strømmen vært borte ikveld pga all vinden :)

    Klem fra Anita

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...