fredag 2. mars 2012

Loppefunn

Heeei!!:))

Det er fredag, og det er jo bare herrrrlig, ikke sant??:)
Vi har kost oss med deilig mat ikveld, og ungene er lagt. The Voice er på skjermen og godteskåla er igjen oppegående;)
Har brukt dagen finfint idag:
Vært å jogget en runde på Alby idag tidlig(ja, dette er joggerunde nr 2 denne uken(!) fått besøk av noen fra familien som hadde med seg ei lita nyyydelig jente. Hentet så ungene hjem fra barnehage og så har vi videre kost oss hjemme.
Fiiiint det. :)

Loppefunn:

Beklager megabildet, men det ble så stusselig med et "ekstra stort" bilde pga beskjæringa... ;)



Små skåler med hver sin sjarmerende bil:) Digger disse:)
I morgen er det nok en vårdag her på Østlandet, dagen skal tilbringes ute, helt klart:)
Finfin kveld og helg til deg:)

-Janne

5 kommentarer:

  1. kjempe koselige skåler, elsker loppis... :) deilig vææær... åååh... syns lillingen min er blitt syk :( så blir nok inne dag her.. :(
    Ha en fiiin kveld.
    Klems Diana.

    SvarSlett
  2. Stilige skåler! Minner meg på at det er på tide med en ny tur til bruktbutikken i morgen :)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Fantastiske skåler! Herlig kupp, rett og slett : ))

    Vet du om de heter noe spesielt??

    SvarSlett
  4. Hei!
    Har visst aldri besøkt deg før (trur eg..), men glad jeg fant deg! Så herlig loppefunn, og ikke minst "ryggsekken" under! Visste de lagde slike i never i gamle dager, og i tre, men har aldri sett en slik en!

    Ønsker deg en fin, vårlig helg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett
  5. Så flink du er som er på joggern!
    jeg håper jeg klarer det etter fødsel:))
    Nyt lørdagen din Janne!
    klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...