tirsdag 20. mars 2012

Såing, og Uteliv på Terassen



Nå begynner jo tankene om uteplass å melde seg.
For sant skal sies, tankene har vært der lenge, men først nå kan man jo begynne så smått å forme
tankene til reel virksomhet;)
I dag har jeg vært på gartneriet og kjøpt frø... til såing i kasse og diverse drivhus;) Masse frø.
(-se på bloggen i morgen for resultatet av eldstemanns og mammas drivhusprosjekt, håper det fungerer)
Jeg skal bygge blomsterkasser til å så diverse grønnsaker i, skal kjøpe litt plank denne uka. Gleder meg:))









Det ble pannekaker med bacon til middag idag, ungenes - og mammas favoritt;)
Og vi fikk sitte ute idag! Så deilig været er nå om dagen, må vi bare nyte dagene utendørs.
Nå står solen her til ca 17 før trærne tar den. Herlig!

Å sitte ute begynner vi med så tidlig vi kan, og jeg er bare sjeleglad for at vi kan begynne allerede i Mars(!) ...det er jo helt utrolig.... Skal ikke ta det for gitt, plutselig blir det kaldt igjen!

Gleder meg til i morgen, da blir det tur med småtasser og gode venninner.... med et lite cafebesøk;)

Da setter jeg tirsdagskvelden igang, kos deg du og:)

Klem

Janne:)

5 kommentarer:

  1. Så herlig med vårstemning i form av frø og såing - OG pannekaker. To av mine favoritter! :) Jeg liker sånne gla-innlegg som dette, som får smilet frem og en liten spire av glede over at det er vår :) Herlig. Ønsker deg en nydelig uke videre. Kos deg på cafè i morgen. klem

    SvarSlett
  2. Hei Janne:)Som jeg lengter etter våren når du viser disse bildene!Pannekaker også:))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Herlig herlig! Tusen takk for Pelargoniatips, jeg synes de er nydelige:) Gleder meg til å se resultater av både drivhus og kassesnekring. Ha en fin dag! Klem:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Oh, nå ble jeg sulten!mmm..

      Deilig nå som vårværet begynner å komme og dagene er litt lysere :)
      Ha en herlig kveld :)

      Klem Ida

      Slett
  4. Hoppsann, nå ble det litt feil her.. Ble visst som et svar på forrige kommentar... Hm, sorry! :S

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...