mandag 21. mai 2012

The beach... og et tips!!


Første dag tilbake i jobb for mannen etter endt permisjon, uvant for meg...;) Har hatt privelegiet av å sove til ca kl ni (!) hver eneste dag, da han har levert gutta i barnehagen... digg:) Deilig for lillesnuppa og meg å slippe å dra ut tidlig hver dag, hun liker like godt som meg å sove lenge... ;)

Men for all del, gikk veldig greit i dag altså, første levering i bhg på lenge:) De er veldig greie å ha med å gjøre alle tre, så det går veldig greit å ta alt selv:)


Snuppa og jeg tok oss en strandtur i dag, og... fantastisk deilig varme om dagen, nå er sommeren her:)
Solkrem, stort teppe og noe å bite i, så hadde vi dagen foran oss, vi:))


Rester etter gårsdagens sushi måtte jeg ha med, akk så deilig! Digger sushi:)


Dessert, sukkerfritt godis til ho mor;) Lekesaker til lillesnuppa:)

Og tips til deg med barn... :



Denne type vannflaske er virkelig en anbefaling til tørste barn om sommeren.
Jeg overhørte en butikkansatt som skrøt fælt av disse flaskene:
Barn/voksne får i seg 30 % mer væske med denne type drikkeflaske! 
Jeg har den selv, og jeg tviler ikke. Sugerøret som går helt ned gjør det lettere å drikke. I tillegg til at barna slipper å helle vannet i seg, så kan de holde flasken rett. Og så er den jo litt fancy;)
Min kjøpte jeg på Clas Olson for en hundre lapp:) 700 ml.

Ønsker deg en herlig kveld videre, i morgen blir det ei en strandtur...
Jeg må planlegge antrekk til konsert til onsdag!
MetALLIca next:))


Klem Janne:))



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...