tirsdag 1. mai 2012

Koooooos:))

Halloooooen!

1. Mai idag, gratulerer med dagen!

Vi har alle 5 vært både i skogen og ved sjøen idag, og vi har kosa oss skikkelig:))
Kanskje ikke så rart da de røde smøg seg lenger og lenger oppover på gradestokken... Liker!

Noen bilder:
(Alle er helt uredigerte, utenom de i sort/hvitt av dama sjøl;)






 






Husker du hvitveisprosjektet mitt??
Fikk alle ungene med ut i en liten skog med masse hvitveis i, og fikk tatt fiiiine bilder av barna sammen!
Herlig:)

Ønsker deg en fortsatt finfin uke, kos deg!
Klem Janne:)

5 kommentarer:

  1. Så ut som en deilig dag! :)

    SvarSlett
  2. Det hørtes ut som en deilig dag!
    For noen utrolig flotte bilder du har tatt. Du har virkelig blitt superflink til å ta bilder!

    SvarSlett
  3. Herlige bilder, for ikke å snakke om dama sjæl!

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Slik en flott dag dere har hatt... herlig:)))
    Nyyyydelige bilder... så dyktig du er altså:)

    Ønsker deg en fin onsdagskveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. Hei!
    Nydelige bilder og en nydelig dag! Takk for tipset om blomsterkasser, kanskje jeg prøver og overrasker meg selv :)
    Så fin blogg du har! Legger meg til som følger :)

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...