torsdag 24. februar 2011







Dagen i dag har rett og slett vært GRÅ... tenker på ute.
Ikke mye sol å skimte i dag, nei... og heller ingen 
vårfornemmelser i sikte... Ja, jeg lengter etter og savner våren! Prøver å se
etter vårtegn ute(ja, jeg vet det kan være litt tidlig) og jeg prøver å lytte etter vårfuglene våre:)
Men... må nok være tolmodig her, den kommer vel
traskende når den selv vil!

I slikt gråvær er det jo ganske kjekt å holde på litt innendørs, pusle og rydde litt.
Jeg kjøpte denne fine Cat Food bøtten her om dagen, var så lei
av å se på den stygge katteposen under benken!
Den er faktisk pen nok til å stå oppå benken, så slipper jeg å
bøye meg også... ;) les.magen vokser....ikke latskap...;)

Jeg må også innrømme at jeg tok meg en liiiten tur til på det loppemarkedet jeg var på, igår-siste dag... og takk og lov for det!
Fant dette håndsydde, store lappeteppet med masse farger. Stort er det også, ca 150/ 180.
Pris? 80,-   Tenk på hvor lang tid denne personen har brukt på dette teppet, lagt sin sjel og 
kreativitet inn i det- og så havner det på loppis til slutt.....
 


 ...heldige meg! ;)

Ha en strålende dag folkens!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...