fredag 11. februar 2011

Syklubb



Igår hadde vi jentene første kvelden, syklubbkveld!
Målet med disse
sammenkomstene er å få sanlet alle venninnene til en 
kveld uten mann og barn, der vi kun er
tilstede for å SKRAVLE og LE:
Herlig! :O)



Skal ha litt "syklubb"aktiviteter, som
hekling, strikking etc.... men det var kun èn av åtte
denne kveld som var flink til å ta med
strikketøyet sitt, hehe:)

Neste gang, neste gang...;)

Anbefaler slike kvelder altså, gjør så godt for 
lattermusklene! 
Det blir ikke alltid tid til slike ting, og at 
alle kan møtes samtidig skal godt gjøres i 
en travel hverdag:)
Men, vi får det til med god planlegging.

Jeg hadde første kvelden i går, og fikk en rørende og fin 
vertinnegave:




Denne er avlet fra bunn av, hjemme i stua til en venninne-
hun har brukt to år(!) på å 
la den vokse til.-ikke annet
enn imponerende.

Den skal jeg ta godt vare på!
(hadde aldri i verden fått denne i hendene, hadde jeg 
ikke kunnet ta vare på disse orkideene da, takk for
tilliten!)

Orkideer er FANTASTISKE, og jeg er sååå
glad i disse blomstene.

3 kommentarer:

  1. Takk for i går, ja. Etter MANGE år har vi endelig fått til syklubb, he he. Kommer kanskje ann på alderen våres;))
    Gleder meg til å være vertinne neste den 3.
    God helg til dere:))

    SvarSlett
  2. Gleder meg så mye til mange flotte, koselige, artige og lattermilde kvelder sammen med dere fremover:))

    SvarSlett
  3. Stor stas!

    Da krysser vi fingrene for at orkideen klarer seg, både din og min :)

    Også gleder jeg meg til neste gang vi sees!

    Therese

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...