onsdag 2. februar 2011

En utfordring til meg selv... :)



Ok, for å være ærlig er jeg ikke særlig flink
til å fullføre mål jeg setter meg... 

Denne gang tenkte jeg skulle være så "lur"(?) å legge ut min 
egen utfordring her inne, kun for å få DET GJORT;)
Da er det liksom ikke bare til meg selv jeg må holde ord, men
også til dere som titter innom.

Husker dere denne? 



Den har nå stått utenfor her, og glodd på meg i lange tider.
Nå må jeg vel endelig kanskje se å få GJORT noe med
den da?? 

Ok, da skal jeg få laget eller tenkt ut noe kreativt med 
denne i løpet av denne uken, setter en frist til søndag så
får vi se! 

Den som venter....får se;)


2 kommentarer:

  1. Da venter jeg spent!

    Håper du finner på noe riktig fint med den :)

    Therese

    SvarSlett
  2. Ja, det håper jeg og, har kommet litt i gang;)

    Janneklem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...