mandag 7. februar 2011

Så var det min egen utfordring da... ;)

Krampespikre måtte fjernes, ganske mange... :)






Flittige never i jobb:)

(Jeg lovte søndag, men...)

Jeg har iallefall begynt, klapp på skulderen til meg;)

*klappklapp*

Med god hjelp fra 5 åringen i huset her, har vi begge 
begynt å lage til denne rammen av et 
gammelt vindu.




Første ide som falt meg inn, var å kjøpe rammer
fra billigkjedene for å få glass som passer til målene der
de gamle glassene har vært....
Det var jo helt umulig, målene mine var 264 mm i bredden 
og 368 mm i høyden.

Men, vi har jo Bøckmann, de leverer glass i de målene du vil ha. De
leverer til både bedrifter og til private!


Glass fra Bøckmann i  Moss



Perfekt, fikk 5 stk glass til en finfin sum av 195,-.
Gjort på noen timer også, og god service:)
Viktig.... ;)

Da jobbes det med rammen, bilder kommer etterhvert.
Ble litt mer jobb enn antatt...
:)






 Og...så fikk jeg katalogen fra 
STOFF OG STIL 
i går...

Gleeeder meg til å bestille litt tekstiler 
igjen, er kjempemye lekkert i katalogen, og inspirasjonen 
bare ramler på!

:)




 


 Du kan bla i katalogene her:


3 kommentarer:

  1. Jeg har utfordret deg, tar du den? :)

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. hehe, nei, jeg orker ikke slike utfordringer... "kjedebrev" i bloggeverden dette her, el? ;)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...