fredag 10. juni 2011

Orange



Jeg tenkte jeg ville vise dere litt av mine detaljer fra kjøkkenet, litt
orange detaljer...:)

Over her er bilde av en wallsticker til kjøleskapet kjøpt på Søstrene Grenes, "Menu". 
Med orange magneter. Moro for barna:)

Jeg liker de litt sterke fargene, og orange og gult er en av mine favoritter. 




 Min søster har ryddet litt i kjeller og loft, henne og familien skal flytte og med dette ble det noen godsaker til meg... bl.a. disse søte koppene fra Kremmerhuset fra flere år tilbake. Da jeg jobbet der tidligere, måtte jeg ha disse koppene, og det ble også noen til søster...eller alle ble i hennes eie.




Angret jo på dette senere da, ville jo hatt noen selv! 
Nå har jeg fåttt de-tilbake! 

Plasserte de på kjøkkenhylla for å vise de godt frem på bilde:)




Mer orange, i kaken(e) jeg lagde i forrige uke samt annet på kjøkkenhylla:)

Var på Fretex i dag også, små funn til stor glede:



...en kakeboks:)


Ha en deilig kveld videre alle sammen:)

Ps, tenker på en give away snaaart, ser telleren nærmer seg hele 10 000(!) visninger på bloggen her, helt villt:))
Utrolig gøy at så mange er interessert i å lese litt av det jeg skriver:)


Klemklem:)


3 kommentarer:

  1. Så herlig denne kakeboksen var! Hadde tenkt å rekke Fretex i dag jeg også, men den gang ei! Ting tar tid:-)
    Ha en herlig lørdag!
    Takk for sist foressten. Kjempekoslig:-)

    SvarSlett
  2. Nydelig kakeboks...og koppene var kjempefine...

    Ønsker deg en fin pinse helg

    klemme

    SvarSlett
  3. Hei Janne! Tusen takk for koselig hilsen hos meg og velkommen som følger!:)
    Kakeboksen var kjempfin:)

    Klem

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...