mandag 20. juni 2011

Utfordring: ORANGE i mitt hjem

Okey da, jeg blir fristet til å være med jeg og... :) 

Bloggen "Sukkertøy for øyet"  (nydelig blogg....) har en utfordring og Ida vil vite hva av ORANGE detaljer vi har i hjemmet.
Jeg hadde selv et innlegg om min orange tilværelse på kjøkkenet  for litt siden og hadde litt av hvert å vise frem.

Nå har jeg gått runden rundt i huset igjen, og her er en samling orange fra da av og litt nytt jeg har funnet:) 

Jeg liker orange mer og mer


Det kreative... :)






 Fra barna... :)


Gamle LP plater med kjente og kjære sanger og viser




Han over her sydde jeg til eldstemann på lørdagen, han digger den:)
Navn? "Fotball" skulle den visst hete, hehe. Runde øyne vettu... ;)






Fra kjøkkenet... :








Gulrotkake i muffinsformer, hvorfor ikke? :)

...OG, jeg har jo orange tunika på meg- nå!
Et bilde i siste liten foran dataen


...og magen <3



Artig utfordring i grunn, får nesten se hjemmet ditt med nye øyne da leting etter detaljer får deg til å se litt ekstra etter:))


God mandag kveld!

Klem Janne:)


3 kommentarer:

  1. Så mange fine orange detaljer.. :O) Og selvfølgelig skal jeg være med på din giveaway :O)

    Ønsker deg en fin fin uke!

    Carinaklem

    SvarSlett
  2. Så mye orange du fant! Og herlig mage:-)
    Tror ikke jeg har en orange ting i huset her, så den utfordringen får jeg hoppe over!
    Håper vi ses snart igjen!

    Klem

    SvarSlett
  3. Så mye flott! Digger "fotball". =D

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...