søndag 12. juni 2011

Retro! Gammel boks "Snehvit og de syv dvergene".



I dag har vi gjort unna litt familiebesøk, kjempekoselig!
Etter besøket som var hos min kjære farmor, tok vi en liten snartur innom
bruktbutikken som ligger like borti svingen der hun bor...

Og takk og lov for det....heldige meg skulle finne disse to herlige boksene!
Jeg elsker gamle bokser...:))


Jeg synes jeg har gjort et funn, spesielt med den ene boksen...

Den er fra Stabburet, og grunnen til at den betyr litt mer er at det er den gamle arbeidsplassen til min mormor og bestefar...:) 



Fantastisk mye sjarm...


 Barndomsminner...



"Dopey"




 "Av hele truppen, Dopey er knuppen!"

Den har inneholdt et og annet smørbrødpålegg med masse sukker i....ikke vet jeg hvilket, kanskje
noen andre har en anelse? Sett denne før?

Prisen var litt stiv, men fikk prutet den ned en smule...;)

For meg var den verdt alle kroner jeg måtte gi:)


Klem fra Janne:)


3 kommentarer:

  1. Sååå stilige bokser! Gøy med ting som vekker barndomsminner:-)

    Klem, Camilla Jin

    SvarSlett
  2. Så stilig! Og når den i tillegg betyr noe spesielt, så er den verdt hver krone som du sier :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...