onsdag 10. august 2011

En mors kjærlighet



Små barneføtter er så deilige og vakre
nydelige
bløte
varme
gode
rosa og myke

Jeg elsker å kose med min lille nye, og jeg kjenner 
at en mors kjærlighet til sine
barn er en utrolig kraftig og sterk følelse.

Den er god
den er varm 
den er stor og 
den er sterk... veldig sterk.

Ønsker alle mammaer der ute en fin og deilig kveld med sine små som....

....får lest godnattahistorien sin 
....sitter i armkroken
.... pusser tenner eller
nusser deg på kinnet...

Klem:)

2 kommentarer:

  1. Hvor er det bare smukt udtrykt. Jeg har et hav af billeder af min søns små fødder (det er desværre før jeg fik et kamera, der kunne zoome ordentligt, men de er der) og hans små hænder. Just love them <3

    SvarSlett
  2. Så herlig innlegg Janne! Smelt:-) Og for et vakkert bilde! Har du fått fotografert litt?

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...