tirsdag 9. august 2011

Evig optimist



...en salig blanding av dette både i lykt og på bord. 

Trommelen er skaffet for en stund siden, den har ikke blitt gjort noe med
da den duger slik den er :)
Den er kanskje ikke så pen, men desto sjarmerende synes jeg. Spikre som er spist opp av rust 
er lekkert
(hehe, ja-det er en liten overdrivelse)

Men fint er det.



Vær og vind gjør sitt, og da kanskje latskapen råder mitt uteareale innimellom
kan slike ting som lykter og diverse gå dukken... og rett og slett ruste opp.

Lykta er rett og slett blitt styggfin, enn så lenge skal den stå på
denne trommelen av et bord
og leve sine siste glansdager på utstilling her...

Et annet resultat av min såkalte "latskap", er min tidligere urtesamling...
Vissen og dau den og... ;) 

På bildet ser dere en før frisk og deilig mynte, nå grønn og brun...
Kanskje den kommer seg??

Evig optimist. Tanken bak?:)

skal jeg være flink å vanne når den har behov... denne gang...

Ha en gooood kveld!

(Husk å vanne blomstene da, dere)

4 kommentarer:

  1. Hei Janne!
    Den trommelen og lyslykta var råååfin!! Elsker alt som er rustet hihi:)) Og akkurat nå prøver jeg å få fortgang på ei kurv i stål ved hjelp av saltvann på dusjeflaske:))
    Ellers trenger "urtehagen" min redningsvest, etter all regnværet her..
    Ha en fin kveld!
    Klem fra Janne

    SvarSlett
  2. Rust er lekkert! :)
    Fin trommel og lykt. :)

    SvarSlett
  3. Rust = kult :D Noen gang er det best å la ting være som de er:)

    Klem

    SvarSlett
  4. Mynten kommer seg helt sikkert :) Ikke noe problem når det er noen friske skudd!

    Klem Therese

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...