søndag 14. august 2011

Hjemmelagede kort JUL!



Her ser dere hva jeg driver med på kveldstiden i disse dager,  når de to
eldste har lagt seg, og når minstejenta sover i vugga si:)
Som flere av dere vet, er jeg så heldig å ha fått lov til å være med på årets
beste julemarked her i byen...
Julemarkedet på Torderød!

Gleeeder meg:))



I den anledning skal jeg blant annet selge julekort jeg produserer selv.
Det å selge noe du har laget selv er ganske nervepirrende på flere måter. Det du har brukt tid og lange stunder på skal "blottes" ut og "dømmes" av mange... 
Det kan være pos/neg, folk er forskjellige.
Litt skummelt, men jeg er fornøyd SELV med hva jeg har laget, og så lenge den følelsen blir med meg til disse to dagene markedet holder på, skal
det nok gå bra! 
*tvitvi*





Over her er noen av mine favoritter:)




....og flere står på tur til å lages:)
Her er kortene laget ferdig før dekorering, som selvfølgelig er den aller beste jobben med det hele;))
Gleder meg som en liten unge til å pynte de opp!

God klem fra Janne:)

9 kommentarer:

  1. Nydelige kort. :)
    Slike kort er det veldig hyggelig å både gi og få. :)
    Ønsker deg en fin kommende uke.
    Klem

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!!! Kjempefine :-) Kos deg masse :-)

    SvarSlett
  3. Hvor ser de bare fine og hyggelige ud :o) De ville være fantastiske at sende rundt til familie og venner :o)

    SvarSlett
  4. Nydelige kort du lager!
    Så koselig å være med på julemarked.
    Lykke til med produksjonen!
    Ha en fin ny uke!
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Nydelige kort!! Og gratulerer så masse med jentebabyen!!
    Klem

    SvarSlett
  6. Herlige julekort Janne! Disse kommer du til å selge mange av, så det er bare å fortsette å produsere!
    Jeg skal invitere til lunsj en dag jeg;-)

    SvarSlett
  7. Hei Janne!

    Så utrolig fine kort du lager!
    Disse har du kjempegod grunn til å være stolt over...

    Kjenner igjen følelsen med å blottstille seg selv når man selger tingen man lager. Det er på et måte et produkt av seg selv...på godt og vondt. Men ingen liker alt, så viktig å holde hode hevet fordi om man ikke bare får positive tilbakemeldinger. Nei, nå skjønner jeg ikke hva som skjedde...jeg ble skikkelig filosofisk....

    Torderud gård er vakker!
    Mannen min er fra Moss og jeg har vært der i bryllup...var innom et bruktmarked der i fjor sommer også, som Husflidlaget arrangerte...

    Lykke masse til på markedet!
    Synes du burde vurdere å åpne Eplabutikk jeg, hvis du ikke alt har. Må være et kjempemarked for disse vakre kortene...

    Hilsen Siw

    SvarSlett
  8. Så flotte kort du lager :D

    SvarSlett
  9. De er rigtig flotte, dine kort. Dem skal du nok få solgt.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...