tirsdag 2. august 2011

Litt i planleggingsfasen til en ROSA dåp





En hjerteligst nydelig dag på stranda i dag
- har kost oss glugg med både venner og familie i dag
ungene har vært så søte
der de har kost seg både i vogn
i sand
og i vann
- og i det grønne graset:)

Kan ikke ha det bedre:)

Over her er det et bilde av noen hjerter i rustet metall
vet ikke helt hva jeg skal bruke de til
men fine var de:)

- måtte ha de



...Og siden vi var så heldige å få verdens vakreste 
prinsesse for to uker siden
begynner jeg nå som smått og planlegge
en rosa dåp

:)

Herlig!

Har hatt to dåpsfester tidligere i blått, så dette er moro.

Gleder meg stort...

Kunne ikke dy meg.... måtte kjøpe disse serviettene til den kommende dåpen:




Vakre!

...og disse søte, nydelige:





Ha en herlig kveld!

;O)

1 kommentar:

  1. Så mye fint! og gratulerer så mye med lille tulla! :) kos deg!! :)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...