lørdag 8. oktober 2011

En liten titt.



Okei, en liten sniktitt skal dere få.... ;)
Kjenner at jeg skal ta meg tid til et lite blogginnlegg, en velfortjent pause. 
*Liiiiker*
Vi har ikke mye igjen nå, jeg skal bare dekke bordene (den beste jobben) og rydde unna dagens rot.
Her er et lite glimt av blomsterdekorasjonen jeg har laget.
Har laget 3 stk.
De er enkle, søte og veldig "jentete".

Akkurat som det skal være når ei lita jente skal døpes.







På bildet over, ligger hun fortsatt inni magen min.
(bildet:en rose i hånda som ligger på magen om det er vanskelig å se)

Takk for koselige kommentarer fra dere, setter pris på hver og en av de!
I morgen kveld skal jeg ta meg en runde rundt til dere og, gleeeder meg:)

Klem fra mammaen til verdens søøøteste prinsesse som skal få masse oppmerksomhet en heeel dag!

:)

A little break, just to show you a little peak of tomorrows decorations.
Thank you for reading my blog!
I like!


6 kommentarer:

  1. Søt blomsterdekorasjon :)
    Blir nok en fin dag :)

    SvarSlett
  2. Ser helt nydelig ut:)
    Lykke til og håper dere får en fin dag!!!

    Klem Janne

    SvarSlett
  3. Takk for titten : ) Herlig blomsteroppsatsen så ut : )
    Kykke til, og gratulerer med morgen dagen!

    SvarSlett
  4. Nydelig!
    Perfekt for en liten prinsesse:)
    Ha en minnerik dag i morgen!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. NYYYDELIG! En prinsesse verdig !
    Alle gode ønsker for en fin dag ♥
    Klem Anne

    SvarSlett
  6. Nydelige farger og blomster
    til ei lita prinsesse!
    Mange ønske om en fin og minnerik dag!
    Susanne.

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...