tirsdag 25. oktober 2011

Frukt til de små. Julekalender til de store.



Ser digg ut, ikke sant?
Har funnet ut at vi må ha små fruktmåltider før middag.
Spesielt til minstegutt.
Han er så glad i mat, og før middag er han veldig frustrert og sulten på mat.
Sliten etter en dag i barnehagen.
Løsning:





Mmmmm...
Dette gjør susen:)
Mitt lille vakre matvrak er småmett en liten stund før middag.
Middagen går ned på høykant allikevel;)
Eldstegutt digger det, han og:)

Liten skjennepreken til meg.....
Jeg har G L E M T å ta bilder av bordet i dag!
Sant!
Det ER ferdig altså! hehe.
 Har vært en tur i byen med en venninne i dag, måtte feire et husskjøp med en cafètur, se;)
Gratulerer til deg, Kristiina!
Byturen ble lenger enn planlagt, ble litt shopping også. Jammen.

Men fotos av den vakreste, søteste julekalender har jeg her:
(iallefant hint om hvordan den ser ut)




Har lyst til å vise hele i sammenheng med pyntingen til jul...
Senere;)




Den skal forresten være min og mannen sin, synes det er koselig jeg:)
Skal du/ dere ha julekalender?


Klem

-Janne

1 kommentar:

  1. Herlig ide med litt frukt før middag!
    Så får barna litt i magen, og mor ro til å lage middag...

    Ha en fortsatt fin uke!

    Hilsen Kathrine

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...