tirsdag 11. oktober 2011

Høst. Tur. Stue.

 Klokka er etter bestefar, et kjært minne...

I dag vil jeg vise dere noen detaljfotos fra hjemmet.
Jeg gikk litt rundt i stuen i dag
og knipset litt rundt:)


Brillene er fra min samboers barndom...

Vi var tre spenstige (....) damer med vogn som gikk en timelang
og veldig fin tur i dag, i nydelig vær.
Skikkelig HØSTstemning ute nå, med fargeskalaen godt representert!
En goood følelse å avslutte turen med en deilig lunsj også!


Bildene er loppisfunn.... er veldig glad i de!

Jeg er heldig da, skal på lunsj i morgen og, jeg;)
...med vaffler...hihi


Håper du også har hatt en finfin dag!

Klem

We went for a walk in the sunshine today, beautiful weather!
Some pictures from my living room,.A watch after my dearest grandfather...
Lunch tomorrow with friends.

2 kommentarer:

  1. Takk for en hyggelig dag... Med en litt brå slutt... Vi tar det igjen snart:-)
    Mange vakre bilder!
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Høres ut som du har hatt en perfekt høstdag! Koselige bilder fra stuen din. Høst her også, men dessverre veldig våt..
    Ønsker deg en riktig god natt, og en fin fin dag i morgen med vaffel lunsj ;)

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...