søndag 8. april 2012

Blomsterbord?


Tilbake i bloggeverden etter en liten pause:)
Påsken er snart over, og det er tilbake til hverdagen.
Vi har hatt besøk nordfra og vi har kost oss masse alle sammen! Vi har også reist bort til svigers, har blitt skjemt bort som vanlig;)) Digg:)

En del prosjekter venter på meg nå... mange er allerede blitt gjort, noen er ennå ikke huket av på lista.
Blant.annet skal jeg bygge to blomsterkasser som skal stå ute på terrassen her. De skal få både jordbær, gulrot, gressløk, sukkererter og persille i seg- eldstegutt og jeg gleder oss til å så!
Det har begynt å spire i "drihusene" våre også, det er gøy!
Les mer om drivhusene her

Under her ser dere det gamle epletreet vårt, eller restene... ;)
Jeg ville ikke kutte treet helt ned, så det ble stående tre "føtter" igjen etter treet var saget ned.
En større bordplate til en kabeltrommel fikk jeg satt oppå, og nå er den også beiset klar for utebruk..
Helt sikkert blir det et bord med mange krukker, blomster og lykter stående på seg, og rundt. Over og under.
Om det blir manko på sitteplasser når vi har grilling, kan ungene få sitte rundt bordet!

Mange muligheter;)





Har du hatt det fint i påsken? 


Ønsker deg fortsatt en fin kveld, håper du har det bra:)
Nå skal jeg ta meg en liten bloggerunde, det gleder jeg meg til:))
Klem

Janne:)

7 kommentarer:

  1. Så utrolig kult og kreativt bord:) Ikke alle som har et slikt i hagen nei;) Kos deg med hagesyssler:) Klem

    SvarSlett
  2. Så kjekt!Godt at du har hatt en fin påske med besøk og oppvartning fra svigers..Akkurat sånn skal det være:O))
    klem
    kathrin

    SvarSlett
  3. Såå kuult bord :)

    Tusen takk for nydelig kommentar på nyfødtbildene mine, er så gøy å få positive tilbakemeldinger på ting jeg har lagt mye arbeid i :)

    Nyt siste fridagen i påsken.. Her skal vi begynne å pakke og gjøre oss klar for hjemreise i kveld/natt :)

    Klem

    SvarSlett
  4. Så kreativt og fint!
    Klem Gitte

    SvarSlett
  5. Wow! Snakk om kreativt bord.
    Nyt siste påskedag! :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Velkommen tilbake fra bloggpause.
    Syntes blomsterbordet var fint, og ble inspirert til å lage blomsterkasse selv.
    Følger med og gleder meg til resultatet.
    klem

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Så flott bord, veldig kreativt:))... og det ooooser gjenbruk av gammelt epletre... me like!!:)
    Kommer til å bli så koselig til sommeren med krukker med blomster og lyslykter:))

    Ønsker deg en finfin 2. påskedag:)
    Klem Marianne

    SvarSlett

Så koselig at du vil skrive en kommentar hos meg! Har du ikke blogg kan du signere med Anonym, eller skrive navnet ditt som hilsen til innlegget:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...